Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مالی و ذیحسابی شهرداری گرگان از انجام تمامی معاملات مالی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسین رضاییان در گفتگویی پیرامون نظارت برگزاری مناقصات و مزایدات شهرداری و انتخاب پیمانکار برای پروژه های شهرداری اظهار کرد: شهرداری های کل کشور دارای آئین نامه مالی و معاملاتی اختصاصی هستند که بر اساس آن معاملات خود را انجام می دهند و پیمانکاران را انتخاب می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاییان افزود: طبق ابلاغیه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابتدای سال ۱۴۰۰ ما مکلف شده ایم از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برای انجام مزایده ها، مناقصه ها، حراج ها و ... استفاده کنیم. 

وی تصریح کرد: این سامانه توسط دستگاه های نظارتی کنترل و بررسی خواهد شد و فرایندهای معاملاتی که تمامی دستگاه های اجرایی انجام می دهند در این سامانه کنترل می شود و اگر مورد خاصی پیش بیاید از این طریق به دستگاه های اجرایی مربوطه انتقال می یابد.

مدیر مالی و ذیحسابی شهرداری گرگان در ادامه عنوان کرد: باتوجه به اینکه شهرداری نهادی خودگردان است و از سوی سازمان بازرسی و سایر نهادهای نظارتی مورد بررسی و کنترل قرار می گیرد.

رضائیان خاطرنشان کرد: شهروندان، متقاضیان و پیمانکاران می توانند تمامی معاملات شهرداری گرگان شامل مزایده ها، مناقصه ها، حراج ها و ... را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مشاهده و همچنین سایت شهرداری گرگان مراجعه کنند.

وی در پایان اعلام کرد: شهروندان اگر در فرایند مناقصه و مزایده مشکلی یا اعتراضی داشته باشند می توانند به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت شهرداری گرگان مراجعه و طرح موضوع نمایند و حتما پاسخگویی وظیفه ما و مجموعه شهرداری گرگان خواهد بود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی می‌توانند بسیار موثر باشند و به این مهم باید در خارج از محیط مدرسه توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدجواد هاشمی‌مهر، امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از مقام معلم که به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد و تحت عنوان تجلیل از سفیران معروف برگزار شد، با اشاره به قدر و منزلت فرهنگیان و معلمان، اظهار کرد: یک جامعه و یک استان با معلمان فرهیخته و پای‌کار ساخته می‌شود.

وی گریزی به آسیب‌های اجتماعی در استان به‌خصوص در شهر یاسوج زد و افزود: جای تعجب است که در برخی از مدارس حتی مدارس بالای شهر تعداد زیادی فرزندان طلاق وجود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت خطاب به معلمان حاضر در جلسه از آنها خواست که نسبت به پیشگیری از چنین آسیب‌هایی وارد عمل شوند و علاوه بر مأموریتی که در مدارس دارند در بیرون از مدرسه هم به کمک خانواده‌ها و دانش‌آموزان بشتابند تا چنین آسیب‌هایی نتواند بر جامعه غلبه کند.

در ادامه این آئین حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از مهم‌‏ترین ویژگی‌های نظام تعلیم و تربیت اسلامی، جنبه هدایتی آن است، هدایت ‏کردن به معنای کمک به فرد برای شناختن خود و محیط خود و هدایت فرد از جنبه‌های مختلف رشد شخصیت در ابعاد عقلانی، اجتماعی، عاطفی و بدنی است.

وی افزود: ستاد در راستای تعامل با اداره کل آموزش و پرورش، سعی در شناسایی دغدغه‌مندان و فعالان این عرصه داشته و از این عزیزان با عنوان «سفیران معروف» یاد می‌شود.

پیش‌قدم تصریح کرد: «سفیران معروف» یا به تعبیری همان «سفیران هدایت» که در حدیث از آنها به عنوان «ورثه الانبیا» یاد می‌شود و یادآور این رسالت مهم است که در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ستاد امر به معروف استان، ضمن تجلیل از فرهنگیان آماده همکاری با اداره کل آموزش و پرورش در زمینه‌های آموزشی و تربیتی بوده و توانایی اجرای دوره‌های مذکور در استان فراهم است و در صورت نیاز ستاد می‌تواند این ظرفیت را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

کد خبر 750862

دیگر خبرها

  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال