Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنان مخالف حضور کریم باقری در تیم ملی است

با وجود تاکید و درخواست اسکوچیچ برای حضور کریم باقری در تیم ملی به نظر می رسد هیات رییسه فدراسیون فوتبال مخالف بازگشت این چهره محبوب به اردوی ملی پوشان است!

به گزارش طرفداری، روز اول خرداد احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد همکاری اسکوچیچ و کریم باقری تاکید کرد بحث حضور کریم باقری در تیم ملی، به یک سری قوانین بستگی دارد و او باید بین تیم باشگاهی و تیم ملی یکی را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعا درحالی صورت گرفته که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی همچنان به حضور باقری اصرار داشته و در آخرین مصاحبه تلویزیونی که داشت نیز اعلام کرد دوست دارد دوباره با کریم باقری در تیم ایران همکاری کند.

اگرچه در دوره های قبلی باتوجه به حضور همزمان باقری در تیم ملی و پرسپولیس، او حضور نیمه کاره ای در تیم ملی داشت اما اسکوچیچ از آن شرایط هم راضی بود. کریم باقری سودای سرمربیگری هم ندارد و بدون دخالت های بیجا در حوزه اختیارت سرمربی، با اسکوچیچ همکاری می کرد و این شاخصه باقری، او را بیش از پیش نزد اسکوچیچ محبوب و قابل اعتماد کرد.

اما در ادامه راه هیات رییسه با ادامه فعالیت همزمان کریم باقری در تیم ملی و پرسپولیس مخالفت کرد و این مخالفت کافی بود تا باقری مجبور شود از میان پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کند و جالب این که باقری خلاف پیش بینی هایی که برخی ادعا می کردند او سودای حضور روی نیمکت تیم ملی در آوردگاه جام جهانی را دارد، پرسپولیس را ترجیح داد!

جدایی باقری کافی بود تا حواشی در اردوی تیم ملی به اوج خود برسد. به گونه ای که این روزها و با اتفاقاتی که بین اعضای تیم ملی رخ داده و چند دستگی ملی پوشان، دراگان اسکوچیچ بیش از پیش جای خالی باقری را کنار خود احساس می کند. به هرحال این مرد کروات اعتقاد دارد بازگرداندن کریم باقری به تیم باز هم نظم و انضباط را به اردوی تیم ملی باز می گرداند.

حالا بعد از پافشاری دراگان اسکوچیچ روی حضور کریم باقری در تیم ملی و اعلام نیاز به او، زمزمه هایی مبنی بر بازگشت احتمالی "آقا کریم" به تیم ملی شنیده می شد اما به نظر می رسد هیات رییسه همچنان مخالف بازگشت کریم باقری به تیم ملی است و می گوید او اگر می خواهد به تیم ملی بیاید، باید قید پرسپولیس را بزند.

جالب اینجاست در این میان برخی رسانه ها مدعی شده اند حضور همزمان کریم باقری در پرسپولیس و تیم ملی، تنها بهانه ای است برای دور نگه داشتن کریم باقری از تیم ملی و در واقع دلیل این دوری، مخالفت فردی با نفوذ روی هیات رییسه فدراسیون فوتبال با برگشت کریم باقری است که مانع از حضور کریم باقری در تیم ملی شده و بعید است او اجازه دهد باقری دوباره همکار اسکوچیچ شود!

اخبار داغ 

پوگبا نمی خواهد جام جهانی را از دست بدهد؛ او درمان ریسکی را انتخاب می کند؟ هالک قلابی؛ پدیده ای غریب در بی آبرویی، حقارت و خفت تصاویر لو رفته از پیراهن اول تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 خودزنی به شیوه 58 سال قبل؛ وقتی 6 بازیکن تیم ملی حذف شدند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حضور کریم باقری در تیم ملی رییسه فدراسیون فوتبال هیات رییسه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح

به گزارش همشهری آنلاین، کانال دوازده تلویزیون اسرائیل نوشت: ۳۰ سرباز ذخیره ارتش اسرائیل با دستورات مرتبط با آماده شدن برای عملیات رفح مخالفت کردند.

این کانال در ادامه آورده است: « دلیل مخالفت این افراد با آماده شدن برای عملیات رفح، ناتوانی آنها از ادامه نبرد بوده است.»

کد خبر 847884 منبع: شفقنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند