Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جلالی می گوید مشکل تیم امید در تمام این سال ها مشترک بوده است

مجید جلالی کارشناس فوتبال کشورمان تامید کرد الان فدراسیون ما در همه زمینه‌ها در موضعی قوی‌ قرار ندارد.

به گزارش طرفداری، مجید جلالی درمورد انصراف تیم ملی فوتبال امید از حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به فارس گفت:

شنیده‌ام به این دلیل که باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار نداده‌اند به این مسابقات نمی‌رود اما مشکل فعلی در 30 سال گذشته هم وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات تیم امید در تمام این سال‌ها مشترک بوده است. برخی مواقع بازیکنان این تیم مشکل سربازی دارند و در زمانی دیگر بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال اختلافاتی در این مورد وجود دارد مثل اینکه مربی یا سرپرست را کدام یک از آنها انتخاب کنند. در تمام این سال‌ها چنین مواردی به تیم امید لطمه زد.

* از چهار سال قبل کار را شروع کنید لنگ بازیکن ندادن باشگاه‌ها نمی‌مانید

وی ادامه داد:

باید برای در اختیار قرار ندادن بازیکنان توسط باشگاه‌ها راهکار پیدا کرد اما در شرایط فعلی به این دلیل که فدراسیون وضعیت ناپایداری دارد و باشگاه‌ها تقریبا قوی‌تر از فدراسیون هستند، بحث تیم امید خیلی حاد شد. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم همواره 8-7 ماه مانده به مسابقات تیم امید را تشکیل می‌دهیم. اگر پس از پایان رقابت‌های المپیک  از فرصت چهار ساله برای برنامه ریزی استفاده کنید، در نهایت حدود 60 تا 100 بازیکن را شناسایی خواهید کرد و اگر این تعداد بازیکن را در اردوها و مسابقات متعدد ببینید، دیگر نسبت به اینکه باشگاه‌ها 10 بازیکن خود را به تیم امید ندهند، نگران نخواهید شد و لنگ نمی‌مانید.

سرمربی اسبق تیم ملی امید اضافه کرد:

وقتی کار را دیر شروع می‌کنید مجبور هستید سراغ 40-30 بازیکنی بروید که در لیگ برتر و دسته اول بازی می‌کنند و تمام تمرکز خود را روی آنها می‌گذارید. در این حالت باشگاه‌ها 8-7 بازیکن را هم به تیم امید نمی‌دهند و همین چالش‌ها سبب می‌شود، تیم خوبی نداشته باشید. همه این مشکلات اگر به موقع فکر و برنامه‌ریزی کنید، قابل حل است.

* شاید به دلیل رای، مدیران نمی‌توانند بازیکنان را جریمه کنند

جلالی درمورد اینکه البته درمورد اخیر به نظر می‌رسد متمرکز بودن مدیران فدراسیون فوتبال روی انتخابات این فدراسیون، اردوی آماده سازی بعدی تیم ملی و ... هم بی‌تاثیر نبوده است، پاسخ داد:

الان فدراسیون ما در همه زمینه‌ها در موضعی قوی‌ قرار ندارد. مدیران باشگاه‌ها هم باید در انتخابات فدراسیون رای بدهند. این مسائل هم در شرایط فعلی دست و پا گیر شده است و شاید مدیران فدراسیون نتوانند برای بازیکنان جرائمی در نظر بگیرند. ما می‌توانیم برای خود قواعد و قوانینی در نظر بگیریم.

وی ادامه داد:

حدود 12 سال قبل علی کفاشیان پیشنهاد داد سرمربی تیم امید شوم. من شرح برنامه‌ای نوشتم که همچنان آن را در منزل خود دارم. در آن شرح پیش‌بینی کرده بودم امکان دارد برخی باشگاه‌ها، بازیکنان خود را به ما ندهند در شرایطی که باید دو ماه دیگر به مسابقات می‌رفتیم. در آن زمان برای باشگاه‌هایی که بازیکنان خود را در اختیار تیم امید می‌گذارند، شرایط تشویقی در نظر گرفته بودم که البته در نهایت، همکاری من با تیم امید میسر نشد. به هر حال می‌توان با برنامه ریزی این مشکلات را حل کرد.

اخبار داغ 

پوگبا نمی خواهد جام جهانی را از دست بدهد؛ او درمان ریسکی را انتخاب می کند؟ هالک قلابی؛ پدیده ای غریب در بی آبرویی، حقارت و خفت تصاویر لو رفته از پیراهن اول تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 خودزنی به شیوه 58 سال قبل؛ وقتی 6 بازیکن تیم ملی حذف شدند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجید جلالی باشگاه ها تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران

رئیس هیئت فوتبال استان تهران درباره طرح استعدادیابی ۹ هزار بازیکن توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، هیئت فوتبال استان تهران از ماه‌ها قبل استعدادیابی بازیکنان فوتبال را در رده‌های سنی مختلف در سطح استان تهران آغاز کرده است. در این راستا قریب به 9 هزار بازیکن زیرنظر استعدادیاب‌های هیئت فوتبال استان تهران، توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند. این طرح بزرگ قرار است با بررسی بازیکنان زیر 15 سال در خردادماه سال جاری به مرحله نهایی برسد. 

سید میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان درباره طرح‌های گسترده استعدادیابی در سطح استان تهران گفت: یکی از اهدافم توجه و تمرکز روی استعدادیابی بازیکنان جوان بود که به همراه همکارانم در حال انجام است. در این راه ابتدا استعدادیابی بازیکنان زیر 20 سال را کلید زدیم  که طی چهار مرحله درون شهرستانی، منطقه‌ای، استانی و اردوی انتخابی تیم ملی با شرکت نزدیک به 1600 بازیکن از زمستان سال 1402 آغاز و در دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال 1403 خاتمه یافت. استعدادیابی بازیکنان زیر 12 سال نیز طی سه مرحله در قالب برگزاری تورنمنتی با شرکت نزدیک به 1900 بازیکن از اسفند ماه سال 1402 آغاز و در تاریخ ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه و در نهایت به تیم 35 نفره منتخب استان تهران ختم شد. مقرر شده بازیکان تیم منتخب زیر 12 سال برای کسب تجربه بیشتر بازی‌های تدارکاتی با استانهای همجوار برگزار نماید.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید: استعدادیابی بازیکنان زیر 17 سال نیز از اسفندماه سال 1402 با برنامه‌های درون شهرستانی و حضور حدود 1800 بازیکن آغاز شده و در تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه مرحله منطقه‌ای و در تاریخ 24 خردادماه سال جاری مرحله استانی آن انجام خواهد شد تا تیم منتخب زیر 17 سال تشکیل گردد. استعدادیابی بازیکنان زیر 10 سال هم از فروردین‌ماه سال جاری با حضور نزدیک به 2000 بازیکن آغاز شده و انشاءالله مرحله منطقه‌ای آن در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه سال جاری و مرحله استانی آن که منتج به انتخاب تیم منتخب زیر 10 سال خواهد شد، در تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه سال جاری در ورزشگاه مرغوبکار برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در حالی از این پروژه‌های بزرگ رونمایی کرد که قرار است استعدادیابی بازیکنان زیر 15 سال نیز در خردادماه آغاز شود. طبق برآورد هیئت فوتبال استان تهران بیش از 1700 هزار بازیکن در این عملیات بزرگ استعدادیابی خواهند شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد