Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@15:04:41 GMT

استقرار مربی برزیلی و جدید پرسپولیس در هتل آزادی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۳۹۸۵

مربی برزیلی تازه وارد پرسپولیس در یکی از هتل های تهران استقرار پیدا کرد

اوسمار ویرا در هتل آزادی تهران مستقر شد.

به گزارش طرفداری، همان طور که در جریان اخبار قرار گرفته اید، اوسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی گل محمدی بالاخره پس از کش و قوس های فراوان وارد تهران شد و قرار است از امروز در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان خبردار شدیم این مربی نیز همچون دیگر مربیان خارجی پرسپولیس به هتل آزادی منتقل شده و قرار است تا تهیه مسکن مناسب برای او، در این هتل بماند.

 

بیشتر بخوانید:

یحیی گل محمدی چقدر به دستیار برزیلی اش اختیار می دهد؟

دیدار یحیی گل محمدی با دستیار برزیلی اش / عکس

 

اخبار داغ 

پوگبا نمی خواهد جام جهانی را از دست بدهد؛ او درمان ریسکی را انتخاب می کند؟ هالک قلابی؛ پدیده ای غریب در بی آبرویی، حقارت و خفت تصاویر لو رفته از پیراهن اول تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 خودزنی به شیوه 58 سال قبل؛ وقتی 6 بازیکن تیم ملی حذف شدند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال