Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه سوم کنکور تجربی سال ۱۴۰۱ گفت: تنها کتاب تست خریداری کردم و بدون هیچ کلاسی با یک برنامه‌ریزی دقیق درس می‌خواندم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجن، آوازه شهرستان بروجن در خصوص دارا بودن دانشمندان، بزرگان و فرهیختگان همه جا پیچیده است تا جایی که بروجن را شهر علم و ادب می‌دانند.

این روزها همه منتظر نتایج کنکور سراسری هستند، کنکوری که می‌تواند سرنوشت افراد را برای شغل آینده آنها تعیین کند و آینده را رقم بزند، کنکوری که زحمات زیادی در پی دارد و نمی‌توان گفت کسی بدون زحمت می‌تواند رشته مورد علاقه‌اش را در دانشگاه‌های برتر کشور تحصیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بروجن بار دیگر در این رقابت تنگاتنگ شاهد درخشش دختری از تبار خود است، دختری 18 ساله به اسم سبا رضایی که برای نخستین‌بار در چهارمحال و بختیاری، "در کنکور سراسری سال 1401" موفق به کسب رتبه 3 و رتبه 1 منطقه‌ای گروه آزمایشی علوم تجربی شده است.

سبا رضایی دانش آموز آموزشگاه دخترانه تیزهوشان فرزانگان بروجن بود، مادر او دبیر بازنشسته و پدرش، بازنشسته مرکز بهداشت است، سبا دو برادر بزرگتر دارد که یکی از آن‌ها در رشته پزشکی دانشگاه تهران و دیگری در رشته برق دانشگاه تهران تحصیل می‌کند و از مشو‌ق‌های اصلی او بودند.

کلاس اضافه شرکت نکردم

سبا رضایی، دانش‌آموز نخبه بروجنی و رتبه سوم کنکور تجربی سال 1401 در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجن، اظهار داشت: از ابتدای راه و انتخاب رشته تجربی هدف مشخص بود و می‌دانستم برای چه چیزی باید تلاش کنم، درس خواندن منظم و با برنامه بدون فشردگی بسیار کمک کننده بود، از سال دوازدهم برنامه درسی دقیق‌تر  و کمی منسجم‌تر شد. 

رتبه سوم کنکور تجربی سال 1401 با اشاره به اینکه هرگز کلاس اضافه شرکت نکرد‌م، ادامه داد: در برنامه‌ریزی برادرم همراه من بود و بسیار در این راه به من کمک کرد، تنها کتاب تست خریداری کردم و بدون هیچ کلاسی با یک برنامه‌ریزی دقیق درس می‌خواندم.

این دانش آموز نخبه گفت: مهمترین دلیل موفقیت را حمایت خانواده می‌دانم، شرایط خانه بسیار عالی بود و البته که دبیرهای مدرسه بسیار کمک‌کننده بودند، پشتکار هم از موارد ضروری بود که در این راه موجب موفقیت شد.

رضایی با اشاره به اینکه مسیر هدف و رسیدن به آن آسان نیست، افزود: هدف من پزشکی دانشگاه تهران بود و زمانی که خسته می‌شدم به هدف بزرگ فکر می‌کردم و می‌دانستم برای رسیدن به این هدف نباید خسته شد و باید ادامه داد تا به آن رسید.

به پزشکی علاقه دارم

رتبه سوم کنکور تجربی سال 1401 تصریح کرد: امید است آینده خوبی بتوان ساخت، مسیر پزشکی بسیار سخت‌تر از آنچه بوده که تاکنون برای رسیدن به آن طی کردم، قطعا نیاز به تلاش مضاعف دارد،  هدف نهایی خدمت به مردم بوده و علاقه به پزشکی تنها بخاطر کمک به مردم است.

7 دانش‌آموز خراسان رضوی در کنکور 1401 حائز رتبه برتر شدند

نتایج نهایی کنکور اوایل شهریور اعلام می‌شود/ آغاز انتخاب رشته داوطلبان‌ از 17 مرداد

نتایج اولیه کنکور امشب اعلام می‌شود/ اعلام آخرین تغییرات کنکور 1402 و زمان ثبت‌نام

رضایی در پایان با توصیه به کسانی که در تلاش برای ساخت آینده و قبولی در کنکور هستند، خاطرنشان کرد: مهم داشتن هدف و برنامه‌ریزی برای آن است، باید پشتکار داشت و خستگی‌ها را کنترل کرد، ادامه دادن در مسیر هدف با انگیزه بسیار بالا حائز اهمیت است تا بتوان موفق شد.

انتهای پیام/7540

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت علوم وزارت علوم سال 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیرکل جهاد کشاورزی استان درهمایش جهش تولید در دیمزار‌ها گفت: بروجن از شهرستان برتر استان در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها است.
برزگر افزود: اجرای آموزش‌های لازم در مراحل کاشت داشت و برداشت، تحویل ادوات نوین کشاورزی و تجلیل از کشاورزان برتر در سطح استان از اهداف همایش جهش تولید در دیمزار‌ها است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن