Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های ایلام گفت: آیین روز خبرنگار به دلیل تقارن با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی جشن و مراسم بزرگداشت این روز در استان برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛ سجاد صیدی اظهار داشت: با توجه به ایام عزاداری اباعبدالله حسین (ع) برنامه‌های بزرگداشت روز خبرنگار امسال تنها محدود به چند برنامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادای احترام به درگذشتگان اصحاب رسانه استان و برگزاری آیین سوگواری در آرامستان بهشت رضا (ع) و دیدار جمعی از خبرنگاران با مسوولان استان را از جمله این برنامه‌ها اعلام و تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام‌گرفته به مناسب ۱۷ مردادماه و بزرگداشت روز خبرنگار از تمامی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و فعالان رسانه‌ای استان تقدیر خواهد شد.

رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های ایلام به جشنواره سالیانه مطبوعات استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: اختتامیه این جشنواره که قرار بود نیمه نخست امسال برگزار شود به نیمه دوم سال موکول شد.

صیدی عنوان کرد: با توجه به مناسبت‌های پیش رو همچون اربعین حسینی، هفته دولت و هفته دفاع مقدس که فرصت تولید محتوا به خبرنگاران در این زمینه را فراهم خواهد ساخت زمان اختتامیه این جشنواره به نیمه دوم سال موکول شد

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عاشورا مراسم روز خبرنگاران روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری، مجوز بگیرند

 هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان