Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@19:50:07 GMT

چادرملو مصمم به تداوم رشد و بالندگی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۴۲۲۹

چادرملو مصمم به تداوم رشد و بالندگی

هیات‌مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ترکیب جدید خود از هفته گذشته هدایت این مجموعه را بر عهده گرفت. در نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (سهامی عام) دکتر محمود صلاحی رئیس هیات مدیره ضمن تقدیر و تشکر از اعضای پیشین هیات مدیره، مدیران و کارکنان و کارگران چادرملو، به پاس سال‌ها تلاش در جهت اعتلای شرکت و ارزش آفرینی در سرمایه‌های سهامداران افزود: امیدواریم با یاری خداوند متعالی ما نیز بتوانیم این امانت سپرده شده به هیات مدیره جدید را با سربلندی و تلاش مضاعف به سر منزل مقصود برسانیم و نقش بی بدیل شرکت معظم چادرملو را در توسعه اقتصادی کشور تداوم بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاد آوری می‌شود هیات‌مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ترکیب جدید خود از هفته گذشته هدایت این مجموعه را بر عهده گرفت.

به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، بر اساس صورت‌جلسه هیات‌مدیره چادرملو، آقایان امیرعلی طاهرزاده نماینده شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) بعنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره، محمود صلاحی نماینده شرکت سرمایه گذاری امید (سهامی عام) به عنوان رئیس هیات‌مدیره، سیدولی الله فاطمی‌اردکانی نماینده سهام عدالت به عنوان نایب ر‌ئیس هیات‌مدیره و محمد‌رضا بابایی‌دره نماینده شرکت سرمایه‌گذاری سپه و عباس اکبری‌محمدی نماینده فولاد مبارکه به عنوان اعضای هیات‌مدیره انتخاب شدند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: چادرملو صنعت معدن سرمایه اقتصاد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد