Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محدثه ذوالفقاری ضمن اعلام خبر برگزاری کمیته‌های تخصصی نامگذاری معابر با حضور شهردار منطقه ۱۱، نمایندگان بنیاد شهید، بسیج و جمعی از فعالین فرهنگی و اجتماعی در منطقه ۱۱ برای نامگذاری معابر گفت: از افتخارات مدیریت شهری انقلابی، شناسایی شهدا و چهره‌های تأثیر گذار انقلاب اسلامی و معرفی این شخصیت‌ها به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ افزود: بر همین اساس در کمیته نامگذاری معابر منطقه ۱۱ که از جمله وظایف روابط عمومی این منطقه است؛ به طور منظم نسبت به شناسایی خانواده شهدا و چهره‌های تأثیر گذار فرهنگ انقلاب اسلامی می‌پردازیم و پس از مطالعات بر محله‌ها و معابر با بررسی نظرات کارشناسی به گونه‌ای که آسیبی به زیست شهری و تمایلات شهروندان محدوده وارد نشود؛ نسبت به تغییر نام معابر اقدام می‌کنیم.

وی عنوان کرد: طی پنج ماه گذشته از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳۰ چهره فعال از شهدا و تاثیرگذاران انقلاب اسلامی شناسایی شده‌اند که تاکنون دو معبر به نام شهید والا مقام ماموستا محمد شیخ الاسلامی از مبارزین با وهابیت، از علمای ناجی جوانان در گرایش به گروه‌های تکفیری و از شهدای وحدت، و هم چنین معبری دیگر به نام جهانگیر خسروشاهی از فعالین فرهنگی و تاثیرگذاران جبهه انقلاب اسلامی کانون روایت فتح و حوزه هنری نامگذاری شد.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: از وظایف روابط عمومی، شناسایی و معرفی چهره‌های شاخص به مردم است که با نامگذاری معابر می‌توانیم بخشی از جهاد تبیین در راه خدمت به نظام اسلامی و معرفی شخصیت‌های تأثیرگذار در شکل گیری انقلاب اسلامی را اجرا کنیم.

رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ گفت: دو خیابان یاسمن و مینا در محدوده خیابان وحدت اسلامی و خیابان انقلاب اسلامی به نام شهید وحدت ماموستا محمد شیخ الاسلامی و جهانگیر خسروشاهی نامگذاری شد.

کد خبر 5552837

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری منطقه 11 نامگذاری معابر شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران محرم 1401 سیلاب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ماه محرم امام زاده داود شورای شهر سازمان هواشناسی سیل امامزاده داوود سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی سازمان بازرسی کل کشور مهدی چمران نامگذاری معابر انقلاب اسلامی روابط عمومی منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم عملیات خط‌کشی محوری معابر مناطق ۵گانه ارومیه
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد