Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@08:19:47 GMT

سارق سیم و کابل برق در قرچک دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۴۳۴۷

سارق سیم و کابل برق در قرچک دستگیر شد

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز سه‌شنبه مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در شهرستان قرچک، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مستمر پلیس و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس در ساعات مختلف شبانه‌روز، ماموران پلیس آگاهی موفق به دستگیری یک سارق سیم و کابل برق در حین سرقت در یکی از محورهای اصلی شهرستان قرچک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: متهم در اعترافات خود به ۲۸ فقره سرقت در سطح شهرستان قرچک اعتراف کرد.

عزیزی با اشاره تحویل سارق به مراجع قضائی عنوان کرد: مالخر سیم و کابل‌های سرقتی مرتبط با این پرونده نیز توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۴۱ معتاد متجاهر در قرچک
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر، کشف ۲ هزار و ۶۹۵ گرم انواع مواد مخدر و جمع آوری ۴۱ معتاد پر خطر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی ملکی اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند ۴ نفر از خرده فروشان مواد مخدر را دستگیر ۴۱ معتاد متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کنند.
این مقام انتظامی گفت: در این طرح ۲ هزار و ۶۹۵ گرم انواع مواد مخدر شامل یک کیلوگرم حشیش، یک کیلو و ۲۳۹ گرم شیره تریاک، ۲۸۹ گرم تریاک و ۱۶۷ گرم سوخته تریاک کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ادامه داد: خرده فروشان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی و معتادان برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.
ملکی با اشاره به استمرار طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، اظهار داشت: برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی اصلی در دستور کار پلیس قرار دارد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها سرقت مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک شهرستان قرچک سیم و کابل مواد مخدر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و قطعی مکرر خطوط انتقال نیرو و نارضایتی شهروندان و اصناف، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   سردار احمد نگهبان افزود : کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده یکی از اعضای این باند حرفه ای سرقت که فردی سابقه دار است را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.   وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی سه همدست دیگرش، با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و چهار عضو این باند را در ۲ عملیات مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ادوات مخصوص سرقت کابل های برق فشار قوی را کشف کردند.   وی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی ها و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.   سردار نگهبان گفت: در تحقیقات تکمیلی با برآورد کاشناسان شرکت برق مشخص شد، اعضای این باند افزون بر ۲۷ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شرکت برق وارده کرده اند.   وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست تا ضمن توجه به توصیه های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس