Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه سوم کنکور رشته ریاضی و رشته زبان گفت: روزی ۱۰ ساعت درس خواندم که البته در این مدت از کلاس و موسسات کنکور استفاده نکردم. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، روز کنکور یکی از پر استرس‌ترین روزهای یک دانشآموز است، در این روز فرد باید با هزاران نفر که آنها را ندیده و نمی‌شناسد رقابت کند و در این رقابت برنده واقعی کسی است که تمام تلاش خود را به کار گرفته و قدر لحظه لحظه زمانی را که در اختیار داشته دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راه موفقیت هیچ‌گاه هموار نیست و همیشه سختی‌های راه و فراز و نشیب‌ها مانعی برای رسیدن به هدف و موفقیت هستند، کنکور برای سنجیدن میزان دانش ما برای ورود به دانشگاه است و تنها چیزی که در این راه به ما کمک می کند اراده قوی، همت و پشتکار بالاست.

سازمان سنجش آموزش کشور اسامی 10 نفر اول آزمون سراسری 1401 در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و پنج نفر اول در گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی را منتشر کرد.

نتایج نهایی کنکور اوایل شهریور اعلام می‌شود/ آغاز انتخاب رشته داوطلبان‌ از 17 مردادنتایج اولیه کنکور امشب اعلام می‌شود/ اعلام آخرین تغییرات کنکور 1402 و زمان ثبت‌نام"مصوبه جدید کنکوری" حق دانش‌آموزان مدارس عادی را پایمال می‌کند!

علیرضا ملک حسینی دانش آموز دبیرستان علامه حلی ناحیه 2 اراک، رتبه سوم کنکور سراسری 1401 را  در  2 گروه ریاضی و زبان کسب کرد.

 حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به وضعیت درس خواندن خود اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت تلاش زیادی کردم به طوری که روزی حدود 10 ساعت درس خواندم و به صورت مستمر تمام سرفصل‌های آموزشی را برای کنکور مطالعه کردم.

وی افزود: در کنار مطالعه کتب درسی که داشتم و به تبع آن، کتاب‌های کمک درسی زیادی برای مطالعه داشتم اما در این مدت از کلاس‌ها و موسسات کنکور استفاده نکردم.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه نخبه‌ها مهاجرت می‎‌کنند باید حمایت شوند تا مهاجرت نکنند. امیدوارم مسئولان برای حمایت از نخبگان اقدام خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/711/ن

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی

آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین گروه آزمایشی علوم انسانی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب و در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب شرکت کرده اند.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰  و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در آزمون سراسری نوبت اول  در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • رقابت داوطلبان خوزستانی گروه‌های علوم ریاضی، زبان و هنر در مرحله اول کنکور
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • فیلم/ پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان
  • شکرگزاری در کلاس ریاضی
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی