Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امید مهتاب روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار داشت: واحدهای تولیدی و کارخانجات بسیاری همچون پتروشیمی و لاستیک بارز را در استان داریم که باید از حوزه ورزش حمایت کنند، چون تقویت بخش ورزش، کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری سنندج نیز حمایتی از این رشته نمی‌کنند، افزود: تعدادی زمین بلااستفاده را در داخل شهر داریم که شهرداری می‌تواند آنها را در اختیار علاقمندان و ورزشکاران والیبال قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات والیبال کردستان به حضور تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در لیگ برتر کشور نیز اشاره کرد و گفت: در صورتی که واحدهای بزرگ صنعتی از بخش ورزش استان حمایت نمی‌کنند، اسپانسر تیم راه یاب ملل کار بسیار بزرگی را انجام داده‌اند که جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: البته این انتظار را نیز از تیم راه یاب ملل داریم که در ترکیب تیم خود از ورزشکاران بومی استان استفاده کند.

مهتاب، به شرکت بانوان والیبالیست استان در لیگ دسته یک کشور برای اولین بار اشاره کرد و ادامه داد: همچنین توانستیم میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را نیز در اختیار بگیریم در صورتی که تاکنون هیچگونه کمک مالی به هیات ما نشده و تمامی هزینه‌ها را خود هیات تقبل کرده است.

وی گفت: والیبال استان کردستان در بین ۳۱ استان کشور رتبه هشتم را در اختیار دارد و سه هزار و ۳۵۲ نفر والیبالیست سازمان یافته شامل یک هزار و ۵۵۲ نفر خانم و یک هزار و ۸۰۰ نفر مرد در این رشته فعالیت می‌کنند.

رییس هیات والیبال کردستان افزود: تعداد مربیان بین المللی والیبال در استان کردستان ۱۸ نفر شامل پنج نفر خانم و ۱۳ نفر آقا و تعداد داوران ملی هم ۱۵ نفر شامل سه نفر خانم و ۱۲ نفر آقا بوده و در مجموع ۲۸۰ نفر داور و مربی درجه یک، دو و سه در استان مشغول به فعالیت هستند.

وی همچنین به حضور «احسان احمدی» از والیبالیست‌های استان به عنوان لژیونر در لیگ کشور پرتغال اشاره و در ادامه افزود: ۱۱ باشگاه ورزشی والیبال در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند اما باید بررسی کرد که چه خروجی داشته‌اند.

مهتاب برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف را نیز از جمله اقدامات هیات والیبال استان کردستان برشمرد و یادآور شد: طی پنج ماه اخیر چندین دوره مربیگری، داوری و ارتقای سطح دانش کیفی مربیان و بازیکنان در استان کردستان برگزار شده است و علاوه بر این برای استعدادیابی، والیبال محلات و روستاها نیز برنامه‌هایی را در دستور خود کار داریم.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج والیبال استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه

این کارگاه با تخصیص یک میلیارد تومان توسط بانوی خیر خانم کاظمی تجهیز و در فضای به مساحت ۱۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

امام‌جمعه مراغه در این مراسم گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور یک ضرورت است.

حجت الا سلام والمسلمین پور محمدی افزود: افزایش زیر ساخت‌های هنرستان‌ها بهترین امکان برای آموزش نیروی کار ماهر برای کشور است.

مدیر هنرستان شهید شکاری مراغه، گفت: خیران شهرستان در سال تحصیلی جاری برای خرید تجهیزات یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک و مشارکت کرده اند.

هادی فاتح افزود: با توجه به تحصیل ۷۰۰ دانش آموز در این هنرستان توسعه فعالیت‌ها اموزشی نیازمند مشارکت و حمایت خبران است.

وی اضافه کرد: با توجه به عمر ۵۰ ساله این هنرستان پوشش سقف کارگاه‌ها و آسفالت محوطه به شدت نیازمند بهسازی است.

به گفته، تعویض روغنی و کلینیک خودرو و کلاس هوشمند برق برای کرکره برقی، دوربین‌های مدار بسته راه اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است