Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@22:12:47 GMT

خرازی: فروپاشی رژیم صهیونیستی امری حتمی است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۴۴۸۱

خرازی: فروپاشی رژیم صهیونیستی امری حتمی است

به گزارش همشهری آنلاین، سیدکمال خرازی امروز در ملاقات زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در محل شورای راهبردی روابط خارجی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم آپارتاید است و اینکه سازمان ملل آن رژیم را آپارتاید خوانده است، از نظر بین‌المللی اهمیت فراوانی دارد. قانون طبیعت این است که سرنوشت رژیم‌های آپارتاید به فروپاشی بینجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی حمایت از مقاومت اسلامی در فلسطین را بخشی از راهبرد کلان جمهوری اسلامی ایران خواند و ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت است و اگر خودتان را جای صهیونیست‌ها قرار دهید، متوجه می‌شوید که چقدر نگران بقای خود هستند.

خرازی با تاکید بر افزایش روز افزون قدرت جمهوری اسلامی ایران و جریان مقاومت در منطقه گفت: آنچه امروز تحت عنوان عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود، صرفا علنی شدن روابط غیرعلنی آن کشورها با رژیم صهیونیستی است. آن کشورها در گذشته نیز حمایتی عملی از فلسطین نکردند، بلکه زمینه‌ساز سازش با اسرائیل بودند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه سفر اخیر رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه جز شکست دستاورد دیگری نداشت و با اشاره به تحرکات و تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای بهره‌برداری تبلیغاتی از این سفر، ادامه داد: این وضعیت به خوبی نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی با چه مشکلاتی در درون خود مواجه است.

در این ملاقات، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز با تبیین شرایط میدانی و وضعیت امیدوارکننده نیروهای مقاومت فلسطینی، از حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و آرمان فلسطین قدردانی و ابراز اطمینان کرد به یاری خدا، نیروهای مقاومت در سراسر منطقه پیروزی نهایی را در برابر رژیم صهیونیستی رقم خواهند زد.

کد خبر 695232 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل کمال خرازی ایران و فلسطین فلسطین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و اسرائیل کمال خرازی ایران و فلسطین فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرک‌نشینان صهیونیست امشب نیز به تظاهرات اعتراضی خود علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدها شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو» دست به تظاهرات زده و خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض خیابان «بیگن» تل‌آویو را برای فشار جهت اقدام برای خارج‌کردن اسیران صهیونیست از نوار غزه مسدود کرده‌اند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره گزارش داد که ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به اظهارات نتانیاهو در خصوص حمله به رفح دست به تظاهرات زده‌اند.

همچنین خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه خواهان نشست فوری با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اطلاع از رویکرد جدید توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس