Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:00:36 GMT

تخصیص ۱۰۵۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۴۵۱۰

تخصیص ۱۰۵۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان تویسرکان

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: بابیان اینکه در سال جاری که نسبتاً وضع بودجه رو به پیشرفت با رشد خوبی مواجه بوده سهم اعتبار عمرانی تویسرکان در سال ۱۴۰۱ ۵۵ میلیارد تومان بوده است که ما با این بودجه پروژه‌های کوچکی را تأیید انجام خواهیم داد.

وی در ادامه از اعتبارات تخصیص یافته به پروژه‌های مهم تویسرکان نام برد و افزود: تکمیل سد خرم‌رود ۵۰۰ میلیارد تومان، چهارخطه تویسرکان به کنگاور ۲۰۰ میلیارد تومان، تکمیل ایستگاه راه آهن بابا کمال ۲۰ میلیارد تومان، تکمیل سالن ورزشی باستانی شهر تویسرکان ۶ میلیارد تومان، تکمیل مجموعه ورزشی بانوان تویسرکان ۵ میلیارد تومان، تکمیل شبکه اصلی و فرعی فاضلاب شهر تویسرکان ۳۰ میلیارد تومان، تکمیل تصفیه خانه آب سد سرابی ۸ میلیارد تومان، تکمیل مجموعه ورزشی کارگران تویسرکان ۷ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اصلی شهرک تأمین برق است؛ تصریح کرد: تأمین برق شهرک صنعتی ۴۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در راستای تأمین سیستم سرمایشی و گرمایشی مدارس و هنرستان‌های شهرستان تویسرکان ۴ میلیارد تومان، نوسازی و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام مدارس ۶ میلیارد تومان، تکمیل مدارس تخریبی ۱۵ میلیارد تومان، تجهیز سرویس‌های بهداشتی و آبخوری مدارس شهرستان که خوشبختانه از این سفر پربرکت تأمین شد؛ خاطرنشان کرد: مجموعه تربیتی و آموزشی فاطمیه سرکان یک میلیارد تومان، چمن روباز دانش آموزی تویسرکان یک میلیارد تومان، محور خیر آباد به فرسفج که برای شهرستان مهم است و با توجه به این امر که مجلس تأیید کرده بود هیچ پروژه‌ای رو همزمان در حال مطالعه و اجرا نداشته باشیم.

افشاری افزود: رئیس جمهور در مورد پروژه خیرآباد به فرسفج به عنوان مصوبه تسریع در صدور مجوز ماده ۲۳ دستور دادند که تعریض و بهسازی این محور امسال طرح توجیهی را ارائه خواهیم داد و تأمین اعتبار برای سال بعد تصویب شود.

فرماندار تویسرکان گفت: برای ۱۴ طرح اقتصادی شهرستان تویسرکان در مجموع بالغ بر ۹۱۶ میلیارد تومان اعتبار تخمین زده شده بود که برخی از این طرح‌ها به صورت گلوبال به استان داده شده است که باید پیگیری آن انجام شود و سهم اعتبار شهرستان را مطالبه و تأمین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در مورد طرح سرشاخه کاری گردو به دو شهرستان استان تخصیص یافت؛ تصریح کرد: بالغ بر ۸۰ درصد این اعتبارات برای شهرستان تویسرکان است.

افشاری در ادامه متذکر شد: آبرسانی به روستاها، روکش آسفالت جاده‌های روستایی، ساماندهی گلزار شهدا، رفع نقاط حادثه خیز، کمک به شهرداری‌های زیر ۵۰ هزار نفر که شهرداری سرکان و فرسفج شامل این طرح می‌شوند، تأمین ۵ هزار تن قیر برای شهرداری‌های استان که شهرداری تویسرکان نیز از این طرح بهرمند خواهند شد.

فرماندار تویسرکان در پایان گفت: بهسازی و اجرای طرح هادی روستاها، ۵۰ میلیارد تومان از سهم استانی برای آبخیز داری روستایی اعتبار تأمین شده است.

کد خبر 5554303

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین افشاری تویسرکان سی امین سفر استانی دولت سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم وقوع سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه بارش باران سیل کرمان مدیریت بحران خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری آمار کرونا ایلام شهرستان تویسرکان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، کمال کریمی در بازدید از بند خاکی ابراهیم آباد گفت: با توجه به حجم ورودی آب و سیلاب به این بندخاکی از سیلاب دهانه فخرآباد، این بند خسارت‌هایی داشته که نیاز به ساماندهی دارد.

وی افزود: در این مجموعه یک بند خاکی اصلی و ۱۴ بند خاکی دیگر به عنوان پخش سیلات قرار دارد. پیگیری لازم برای تخصیص اعتبار از استان و سطح ملی خواهیم کرد تا این مجموعه به سروسامان برسد و از آب سیلاب این منطقه بهره برداری لازم انجام شود.

سرپرست فرمانداری مهریز ادامه داد: در ۳۰ سال گذشته اقدام اساسی و مناسبی برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد صورت نگرفته است و به زودی با مطالعه توسط منابع طبیعی و با تخصیص اعتبار این بند مرمت می‌شود.

احمد آخوندی تصریح کرد: برای ذخیره آب بیشتر در این بند‌ها برنامه ریزی و به زودی اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود