Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:56:43 GMT

پیشگیری از آسیب های جامعه کار و تولید اولویت اصلی است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۴۵۶۱

پیشگیری از آسیب های جامعه کار و تولید اولویت اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری بعدازظهر سه شنبه در جلسه هیئت اندیشه ورز و کمیسیون عالی رسیدگی به مشکلات و موانع کارگری و کارفرمایی اظهار داشت: پیشگیری از بروز مشکلات برای جامعه کارگری و کارفرمایی همواره در اولویت این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: هیچ گونه آسیبی نباید از این اداره کل به جامعه کارگری و کارفرمایی وارد شود و فقط باید گره گشایی از مشکلات در دستور کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری خاطرنشان کرد: تعامل ویژه با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی یکی از راه‌های مهم در بحث گره گشایی از مشکلات است.

سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلای استان مازندران نیز در این جلسه با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال طی سخنانی اظهار کرد: با برگزاری جلسات هیئت اندیشه ورز و کمیسیون عالی رسیدگی به مشکلات و موانع کارگری و کارفرمایی بدنبال تلاش برای حل اساسی برخی از مشکلات اصلی جامعه کار و تولید هستیم.

وی ادامه داد: حل مشکلات اصلی زمینه ساز اشتغال آفرینی در استان خواهد بود و برگزاری جلسات هیئت اندیشه ورز و کمیسیون عالی رسیدگی به مشکلات و موانع کارگری و کارفرمایی با هدف بررسی دقیق با هدف رفع مشکلات است که امیدوارم با همت اعضا گام بزرگی در این راستا بر داریم.

کد خبر 5554319

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون مازندران علی باقری تولید سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم وقوع سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه بارش باران سیل کرمان مدیریت بحران خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری آمار کرونا ایلام کارگری و کارفرمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن

به گزاش پارس نیوز ،‌ علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای‌عالی کار نیاز به تأیید هیئت وزیران هم دارد اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دوبرابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به‌محض اینکه این پیشنهاد در شورای‌عالی کار تصویب شود و پس از آن مورد تأیید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد