Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دلداری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که اکنون نرخ آن در بازار مشهد ۵۳ هزار تومان می باشد.

وی با تشریح دلایل کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار بیان کرد: گوشت مرغ در چند ماه اخیر به فراوانی در مشهد عرضه شده و وضعیت جوجه ریزی و تولید آن نیز مطلوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به دیگر علل کاهش مصرف گوشت مرغ گفت: هم اکنون عرضه گوشت مرغ بر تقاضای آن در بازار این شهر پیشی گرفته است، چراکه با توجه به آغاز محرم و توقف برگزاری مراسم و مجالس، مصرف گوشت مرغ کاهش یافته است.

دلداری در پاسخ به سوالی در خصوص دلیل بالا بودن قیمت برنج در بازار بیان کرد: امسال خشکسالی و کاهش تولید برنج بر قیمت آن اثر گذاشت و نرخش را افزایش داد، هم اینک کمبودی در برنج وجود ندارد اما خرید آن توسط مردم کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در خصوص روغن اخیرا دولت اعلام کرده است که نرخ آن باید بین ۱۰ تا ۲۵ درصد کاهش یابد اما هنوز نامه ای از وزارتخانه در این زمینه به اصناف ابلاغ نشده است، از سوی دیگر در صورت اجرای این مصوبه، قیمت درج شده روی کالاها باید اصلاح شود که این موضوع زمان‌بر است و باید کالاها با قیمت قبل به فروش کامل رسیده باشد.

کاهش تعطیلی های روز جمعه نانوایی‌های مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد از کاهش تعطیلی های روز جمعه نانوایی ها در این شهر خبر داد و گفت: هر نانوایی مجاز به یک روز تعطیلی در طول هفته است که البته این موضوع شامل نانوایی ها مستقر در حلقه‌های اول و دوم حرم مطهر رضوی نمی شود.

دلداری افزود: از آنجا که عمده نانوایی ها در مشهد روز تعطیلی هفته خود را به جمعه اختصاص داده بودند، پخت نان در این روز به شدت کاهش می یافت لذا طبق برنامه ریزی انجام گرفته، نانوایی هایی که مجاز به تعطیلی در روز جمعه هستند به ۲۰۰ باب رسید و تعطیلی نانوایی ها در روزهای هفته توزیع شد.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر از آنجا که سهمیه ویژه ای از آرد به نانوایی های اطراف حرم مطهر رضوی اختصاص یافته است، لذا این نانوایی ها بویژه نانوایی های مستقر در حلقه های اول و دوم اطراف حرم رضوی، هیچ روزی در هفته تعطیل نیستند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: هم اکنون یک سری بنرهای متحدالشکلی برای نانوایی ها تهیه شده که نوع نانوایی، روزهای تعطیلی و ساعات کار و برخی موارد دیگر بر روی آنها درج شده و مراجعه کنندگان از این طریق در جریان فعالیت آنها قرار می گیرند.

دلداری اضافه کرد: از زمان نصب کارتخوان در نانوایی های سطح شهر مشهد و شفاف شدن عملکرد آنها، شلوغی های صفهای نانوایی ها نیز به شدت کاهش یافته است.

برچسب‌ها مشهد نانوا گوشت مرغ قیمت کالا روغن خوراکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد نانوا گوشت مرغ مشهد نانوا گوشت مرغ قیمت کالا روغن خوراکی نانوایی ها گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته