Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت مابه‌التفاوت نرخ کلزا از محل فروش استحصال دانه‌های روغنی خبر داد.

به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «مرتضی سعادتی کیا» با اعلام اینکه نرخ خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه‌های روغنی کلزا، با ۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش در خردادماه، از ۱۵ هزار تومان به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید، گفت: شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، محل تأمین مالی این افزایش نرخ خرید را فروش استحصالات دانه‌های روغنی خریداری شده، تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه پس از فروش استحصالات این محصول که در حال حاضر در جریان است، مطالبات ناشی از مابه‌التفاوت نرخ خرید به کلزاکاران پرداخت می‌شود، افزود: از آغاز فصل خرید تاکنون، بالغ بر ۱۰۰ هزار تن کلزا به ارزش یک هزار و ۴۳۵ میلیارد تومان از کشاورزان سراسر کشور خریداری شده که با در نظر گرفتن نرخ خرید تضمینی کلزا در پیش از شروع فصل خرید که ۱۵ هزار تومان تعیین شده بود، ۱۰۰ درصد مطالبات کلزاکاران پرداخت شده است.

سعادتی کیا با تأکید بر اینکه اهتمام شرکت بازرگانی دولتی ایران بر تأمین اعتبارات موردنیاز، پرداخت به‌موقع مطالبات کشاورزان عزیز و جلب رضایت این عزیزان استوار است، خاطرنشان کرد: این شرکت تمام تلاش خود را به کار بسته است تا پول کشاورزان به‌موقع پرداخت شود و در مورد محصول کلزا نیز باقی‌مانده مطالبات کلزاکاران بابت مابه‌التفاوت افزایش قیمت این محصول، از محل فروش استحصالات دانه‌های روغنی در حال انجام است تا به کلزاکاران پرداخت شود.

وی اضافه کرد: اگر منابع موردنیاز دیگری، علاوه بر محل تعیین شده در هر زمان توسط سازمان‌های ذی‌ربط تأمین شود، بلافاصله به این کلزاکاران پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کلزاکاران پرداخت دانه های روغنی مابه التفاوت نرخ خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه

غلامرضا چامه معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت : اجرای این میزان عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در استان موجب تولید آب با استحصال، مدیریت تبخیر و تغذیه آبخوان‌ها به میزان ۴۸۷ میلیون مترمکعب شده است که از فرسایش خاک به میزان ۸/۵ میلیون تن کاسته است.

غلامرضا چامه افزود: اجرای این عملیات در عرصه‌های طبیعی استان موجب کنترل رسوب حوزه سد‌های استان و سیمره به میزان ۶/۲، تولید علوفه به میزان ۷۸ میلیون کیلوگرم و پیشگیری و کاهش مخاطرات سیل به طور متوسط به میزان ۷۰ درصد شده است.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲، اعتبارات اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری به میزان ۷۳۰ میلیارد ریال به تصویب رسید که با تخصیص حدود ۴۰ درصدی تاکنون، عملیات اجرایی در سطح ۲۵ هزار هکتار و در ۱۴ شهرستان استان آغاز گردیده و در حال انجام است.

چامه افزود: سال گذشته در راستای امضای تفاهم نامه همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) جهت اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری اعتباری به میزان یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال به استان کرمانشاه اختصاص یافت که مقرر گردید ۳۶۰ هزار هکتار عملیات آبخیزداری طی سه سال اجرا شود.

وی تاکید کرد: این عملیات شامل اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری، کنترل سیلاب، تغذیه آبخوان دشت ها، حفاظت از خاک کنترل فرسایش و کاهش رسوب حوزه‌های سد‌های مخزنی است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • فروش اینترنتی دارو
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران