Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:47:47 GMT

دومین نواحی اشک به قطعه سوم و چهارم رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۴۸۲۳

دومین نواحی اشک به قطعه سوم و چهارم رسید

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایرنا، ای سپرده در خرابه جان، سومین قطعه از قطعات دهگانه آلبوم نواحی اشک۲ در دستگاه سه‌گاه با خوانندگی مهدی محمدی و تنظیم آرمان مهربان به صورت صوتی و نماهنگ منتشر شده است. 

ساقی لب تشنگان نیز چهارمین قطعه از قطعات دهگانه آلبوم نواحی اشک۲ در آواز دشتی با خوانندگی متین رضوانی‌پور و تنظیم آرمان مهربان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی گرافیک این آثار را انوشیروان مانی برعهده داشته است.

آلبوم نواحی اشک ۲ به همت مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت فرارسیدن محرم ۱۴۴۳ منتشر می‌شود، هدف از تولید این آلبوم بازسازی نواهای مذهبی - آئینی مرتبط با واقعه عاشورا و ارج‌گذاری به هنر اصیل آواز خوانی مبتنی بر ردیف آوازی موسیقی دستگاهی ایران است، در همین راستا آلبوم نواحی اشک (۱) درماه محرم سال گذشته تولید شد و آلبوم نواحی اشک (۲) به مناسبت ماه محرم امسال در دست تولید است.

آلبوم نواحی اشک (۲) شامل ۱۰ قطعه؛ اشک عزا، این دل تنگم عقده‌ها دارد، ای سپرده در خرابه جان، ساقی لب تشنگان، طفلان مسلم، حضرت قاسم(ع)، حضرت علی اصغر(ع)، شه زاده اکبر(ع)، حضرت ابالفضل(ع) و عزیمت به شام است. این آلبوم به صورت صوتی و کلیپ در روزهای اول تا دهم محرم، گام به گام به صورت مجازی منتشر خواهد شد و پس از دهه اول محرم به صورت آلبوم در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

آهنگساز این آثار آرمان مهربان و خوانندگان آنها متین رضوانی‌پور، مهدی محمدی، سیدمحسن حسینی و سبحان منکشف (خواننده نوجوان) هستند.

برچسب‌ها ماه محرم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موسیقی ماه محرم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موسیقی نواحی اشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی