Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@20:21:07 GMT

نمایشگاه منتخب آثار کاریکاتور در اردبیل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۵۰۱۲

نمایشگاه منتخب آثار کاریکاتور در اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی در آئین افتتاح نمایشگاه منتخب آثار کاریکاتور در اردبیل اظهار کرد: نمایشگاه منتخب آثار کاریکاتور در اردبیل به کوشش مکتب‌خانه یاغیشلار با مدیریت بهزاد جماعتی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۳۰ اثر منتخب از آثار کاریکاتور شهرام رضایی به نمایش گذاشته شد، افزود: برپایی چنین رویدادهایی در جهت ارج نهادن به مقام هنرمندان و تجلیل از جایگاه آنها ستودنی است و امیدوارم به زودی به همت حوزه هنری استان و انتشارات سوره مهر و با یاری دیگر ارگان‌های فرهنگی استان، شاهد چاپ و رونمایی کتاب آثار کاریکاتور شهرام رضایی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری استان اردبیل همچنین از برپایی نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «سوگواره عاشورایی» با نمایش آثاری از هنرمندان اردبیلی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه مجازی تلاش کرده ایم تا آثار هنرمند اردبیلی به نمایش گذاشته شود تا عشق و ارادت این قشر به شهدای کربلا به خوبی دیده شود.

رجبی بیان کرد: ماه محرم و صفر همیشه الگوی بسیار ارزشمندی برای هنرمندان متعهد بوده و آثار فاخر ویژه این ایام به دست هنرمندان خلق شده است که علاقمندان می‌توانند از صفحه مجازی حوزه هنری در شبکه اجتماعی اینستاگرام از این نمایشگاه بازدید کنند.

رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز در این مراسم آمادگی خود را برای پاسداشت و نکوداشت هنرمندان اردبیلی و همچنین یاری رساندن به چاپ کتاب آثار شهرام رضایی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه به مدت یک هفته در عمارت موزه شهرداری اردبیل در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

کد خبر 5554239

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اردبیل امیر رجبی کربلا اردبیل حوزه هنری نمايشگاه عكس محرم 1401 سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم وقوع سیلاب ویروس کرونا سیل کرمان کرمانشاه بارش باران مدیریت بحران خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری آمار کرونا ایلام آثار کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی و توسعه کسب و کار‌های کوچک در کتابخانه عمومی طوبی با حضور مسئولان افتتاح شد 
درستی مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی گفت: کتابخانه‌های عمومی بعنوان پایکا‌های اجتماعی و فرهنگی اقدام به برپایی کلاس‌های آموزشی صنایع دستی برای اعصاب کتابخانه عمومی بویژه بانوان هنرمند کرده بود که این نمایشگاه حاصل آموخته‌های هنرمندان کتابخوان این‌نهاد است 
وی افزود:در این نمایشگاه آثار هنرمندان کتابخوان خویی در ۱۴ غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است 
درستی تصریح کرد: تهیه گیاهان و تولید گیاهان دارویی، تولید فراورد‌های گل محمدی، تولید زعفران، دوخت لباس‌های سنتی، خیاطی، کاربا چوب و صنایع 
چوبی از جمله آثار عرضه شده در این‌نمایشگاه است 
درستی با بیان اینکه کسب و کار‌های کوچک، ایده‌ای برای ایجاد یک کسب و کار بر اساس تولید یک محصول یا ارائه خدمت به مصرف‌کنندگان است، افزود: در این میان، کتابخانه‌های عمومی یکی از مراکز مهم و تاثیر‌گذار در این حوزه به‌شمار می‌رود؛ چون کتابخانه‌های عمومی نهاد‌هایی فرهنگی و اجتماعی هستند که نسبت به اعتلای آگاهی و اطلاعات جامعه مسئولیت دارند.
این نمایشگاه به مدت یکه هفته صبح وعصردر کتابخانه عمومی طوبی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برپاست

دیگر خبرها

  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز