Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:56:26 GMT

برگزاری مدرسه تابستانی گردشگری ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۵۰۷۳

برگزاری مدرسه تابستانی گردشگری ۱۴۰۱

به گزارش ایرنا از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زاهد شفیعی گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مدرسه تابستانی گردشگری ۱۴۰۱ شامل ۴ دوره مجزا با عنوان تولید محتوای به‌روز و کارآمد در عرصه گردشگری، ملاحظات به‌روز راهنمایی گردشگران ورودی ایران، اقامتگاه بوم‌گردی؛ از ایده تا برند و توسعه پایدار گردشگری روستایی با مشارکت جوامع محلی از تاریخ ۱۲ مردادماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فراهم کردن امکان دسترسی به آموزش‌های کاربردی برای فعالین صنعت گردشگری و کسانی که قصد ورود به این صنعت را دارند، اصلی‌ترین وظیفه آموزش‌های کوتاه‌مدت گردشگری محسوب می‌شود. در همین راستا با هدف افزایش مهارت‌های نیروی انسانی شاغل در این حوزه، برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب مدرسه تابستانی گردشگری سال ۱۴۰۱ در تابستان در دستور کار معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار گرفته است.

شفیعی افزود: ثبت‌نام این دوره ها که شرکت در آنها برای کلیه افراد فعال در بخش گردشگری اعم از راهنمایان، فعالان گردشگری روستایی، مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان به این آموزش‌ها، آزاد و رایگان است از تاریخ ۱۲ مرداد ماه آغاز می شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی  برای شرکت در دوره‌ها ثبت نام کنند.

مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری با بیان اینکه آغاز شروع کلاس‌ها که به صورت مجازی برگزار می‌شود ۲۲ مردادماه جاری خواهد بود، یادآور شد: این برنامه شامل ۴ دوره آموزشی مستقل از یکدیگر و با موضوعات مختلف است که مخاطبان می‌توانند در یک یا چند دوره شرکت کرده و پس از پایان دوره، گواهینامه مورد تأیید دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری را دریافت کنند.

شفیعی ادامه داد: برگزاری دوره‌ها به‌ صورت برخط این طور خواهد بود که در هر دوره مدرسان با تجربه، مهمترین مباحث کاربردی موردنظر را برای فراگیران شرح داده و در جلسه پایانی نیز یکی از افراد موفق در زمینه مرتبط با موضوع، به بیان تجربیات خود برای شرکت‌کنندگان دوره می‌پردازد.

برچسب‌ها گردشگری میراث فرهنگی اقامتگاه بوم گردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی اقامتگاه بوم گردی گردشگری میراث فرهنگی اقامتگاه بوم گردی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد