Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"؛ آخرین بازی پیش فصل منچستریونایتد برابر رایووایه‌کانو برگزار شد و دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. در این بازی الخاندرو گارانچو، بال آرژانتینی جوان منچستر، نیز فرصت بازی پیدا کرد. گارانچو به دلیل شرکت در یک دوره مسابقات زیر 18 ساله ها با تیم آرژانتین، کمی دیر به تمرینات پیش فصل یونایتد اضافه شد و به همین دلیل اولین بازی پیش فصل او برابر رایو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گارانچو در مقطع پایانی فصل گذشته، در دو بازی یازده دقیقه برای یونایتد به میدان رفت و در همان دقایق اندک نشان داد که بازیکن ارزشمندی است. او فصل گذشته بهترین بازیکن تیم زیر 18 ساله های یونایتد بود و با این تیم فاتح لیگ جوانان انگلیس شد.

به نظر می رسد اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد گارانچو رضایت دارد و می خواهد از او در فصل آتی در ترکیب تیمش استفاده کند. مربی هلندی در پاسخ به سوالی در مورد گارانچو گفت:« از او راضی هستم. می خواهم به جوانان در فصل پیش رو فرصت بیشتری بدهم و گارانچو نیز یکی از آنها خواهد بود. او در تمرینات اخیر بسیار خوب کار کرده بود و شایسته حضور در میدان برابر رایووایه‌کانو بود. از او در فصل پیش رو بیشتر خواهید شنید.»

لازم به ذکر است که گارانچو تابستان 2020 از اتلتیکو به منچستریونایتد پیوست و گذرنامه اسپانیایی هم دارد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)