Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد کشاورزی شمال استان کرمان با اشاره به خسارت سیل روزهای اخیر به بخش کشاورزی و دامداری، گفت: «در شمال استان کرمان ۹۸۹ رشته قنات وجود دارد که همه از سیلاب آسیب دیدند».

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد خیراندیش در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان که با حضور وزیر کشور در فرمانداری رفسنجان برگزار شد، افزود: «۶ هزار و ۵۰۰ رأس دام سبک در این سیل تلف شدند و بیش از ۲۸ هزار هکتار باغ کشاورزی هم دچار آسیب و خسارت شدند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: «سیل روزهای اخیر به بخش کشاورزی ۱۶ شهرستان شمال استان ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد».

خیراندیش ادامه داد: «بهتر است در تأمین اعتبار برای جبران خسارت‌ها تمام توان را به کار گرفت و درخواست ارائۀ تسهیلات را داریم».

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خسارت سیل سیل کرمان جهاد کشاورزی استان کرمان جهاد کشاورزی استان شمال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله

فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر که طی دو روز اخیر در استان داشتیم باعث شد تا شاهد آبگرفتگی و سیل در شهرستان کلاله باشیم.

وی افزود: در برآوردهای اولیه ای که انجام شده است ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند

فرماندار کلاله گفت: این بارش‌ها باعث شد تا ریزش، رانش و آب شستگی در چهار نقطه، خسارت به معابر نقاط روستایی در پنج نقطه اتفاق افتد و دیوار و سقف چند مدارس شهرستان دچار آسیب شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند، ادامه داد: ۷۵ کیلومتر از راه‌های بین مزارع شهرستان کلاله تخریب شدند.

شیبک اظهار کرد: این خسارت‌ها در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار خواهد گرفت تا در صورت امکان اعتباراتی برای جبران اختصاص داده شود.

کد خبر 6088710

دیگر خبرها

  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه