Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:41:04 GMT

مرد شیشه‌ای پدر و مادر خود را با اسید سوزاند!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۵۳۸۰

مرد شیشه‌ای پدر و مادر خود را با اسید سوزاند!

ظهر امروز متهم به اسیدپاشی برای تحقیقات ابتدایی به شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنایی منتقل شد و بررسی‌های بازپرس جنایی مشخص کرد متهم پس از مصرف شیشه با پدر و مادر خود در خانه درگیر شده و با توجه به توهمی که داشته اقدام به اسیدپاشی کرده است.

به گزارش ایمنا، ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز _سه‌شنبه یازدهم مردادماه_ حادثه اسیدپاشی به یک زن و مرد سالخورده در یک خانه در خیابان شهید رجایی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. مأموران کلانتری به محض حضور در خانه، با زن و مرد سالخورده‌ای مواجه شدند که از ناحیه صورت، شکم، دست و پا توسط فرزند خود هدف اسیدپاشی قرار گرفته بودند.

امدادگران اورژانس که همزمان با مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در محل حادثه حاضر شده بودند، قربانیان اسیدپاشی را برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل کردند و از سوی دیگر مأموران کلانتری با دستور دکتر حمیدرضا رستمی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنای ی، تجسس‌ها را کلید زدند.

مأموران کلانتری که گشت‌های انتظامی را در جنوب تهران آغاز کرده بودند خیلی زود متهم را در پارک شهید رجایی شناسایی و پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت وی را در یک عملیات غافلگیرانه روی نیمکت پارک دستگیر کردند.

ظهر امروز متهم برای تحقیقات ابتدایی به شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنایی منتقل شد و بررسی‌های بازپرس جنایی مشخص کرد، متهم پس از مصرف شیشه با پدر و مادر خود در خانه درگیر شده و با توجه به توهمی که داشته اقدام به اسیدپاشی کرده است.

تحقیقات توسط حمیدرضا رستمی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنایی پایتخت برای کشف ابعاد پنهان این پرونده ادامه دارد و حال پدر مرد جوان در بیمارستان شهدای یافت‌آباد وخیم گزارش شده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 593305

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران اسيدپاشي آمار اسیدپاشی در ایران اتهام اسیدپاشی پرونده اسیدپاشی دستگیری عامل اسیدپاشی اسیدپاشی به شوهر ماجرای اسیدپاشی مرموز اسیدپاشی ازدواج همسر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مأموران کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از امشب جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.   در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی (استاد دانشگاه) و مرتضی علیزاده (کارگردان فیلم «بیبدن») به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.    همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بیبدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune 2» خواهد پرداخت.   سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه هفته گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • خوراکی‌هایی که بهتر است با معده خالی خورده نشوند
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • این ویتامین‌هادر کاهش یبوست موثر هستند