Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام‌جمعه یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام کشور با اشاره به آسیب دیدن اشتغال های کوچک در یزد به علت سیل روز گذشته افزود:  اشتغال های بزرگ و کوچک استان یزد در سیل اخیر دچار آسیب های زیادی شده  و امید است با اعطای تسهیلات به مشاغل آسیب دیده بخشی از خسارت های وارد شده جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشاغلی همچون پوشاک و نساجی در سیل اخیر خسارت های زیادی را متحمل شدند و نیاز است به این صنایع بیش از گذشته توجه شود زیرا صنعت پوشاک و نساجی از صنایع مهم استان و کشور هستند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: امروزه شاهد تعطیلی کارگاه های نساجی در استان و کشور هستیم و این نشان دهنده این است که صنعت نساجی دچار مشکل بزرگی شده که نیاز است هر چه سریع تر در راستای رفع این مشکل اقدام شود.

ناصری گفت: واردات پوشاک به کشور از دلایل مهم و اصلی آسیب رساندن به صنعت نساجی و پوشاک کشور است و در این راستا باید با اشتغالزایی در زمینه تولید پوشاک با کیفیت در کشور، در زمینه احیا صنعت نساجی گام برداشت.

وی با تاکید بر بی نیاز کردن کشور در زمینه پوشاک، تصریح کرد: با آموزش زنان و مردان در زمینه تولید پوشاک  با کیفیت در هر استان و سرمایه گزاری دولت در این زمینه امید است در آینده ای نه چندان دور، در صنعت نساجی به خود کفایی برسیم.

نمایده ولی فقیه در استان یزد افزود: با توجه به فرهنگ ایرانی-اسلامی نیاز است که پوشاکی متناسب با این فرهنگ تولید و عرضه شود و طراحان لباس می توانند با ایجاد مُد متناسب با فرهنگ استان و کشور به تولید لباس های زیبای ایرانی – اسلامی و متمایز کردن پوشاک ایرانی از پوشاک های خارجی در معرفی تاریخ، فرهنگ، تمدن، کیفیت و اصالت نقش بسزایی داشته باشند.

ناصری با اشاره به اینکه تغییر و تحول در زمینه پوشاک و نساجی یکی از محورهای مورد توجه دولت است عنوان کرد: باید با تحقیقات درست، آموزش صحیح و سرمایه گزاری مناسب به احیا این صنعت در کشور کمک شود و این مهم تنها با همت مردم، توجه ویژه دولت و ورود سرمایه گزاران خصوصی تحقق می یابد.

 بارش شدید باران و جاری شدن سیل بامداد روز جمعه در استان یزد موجب آبگرفتگی شدید معابر شهری، مسدود شدن برخی راههای مواصلاتی، تخلیه برخی روستاها ، تخلیه بافت تاریخی شهر یزد و بروز خسارت به تاسیسات زیربنایی این استان شد.

برچسب‌ها سیل ثبت مشاغل خانگی آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیل ثبت مشاغل خانگی آیت الله محمدرضا ناصری سیل ثبت مشاغل خانگی آیت الله محمدرضا ناصری صنعت نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: هر زمان که جلوتر برویم عظمت اسلام را بهتر خواهیم دید و ملت‌ها بیدار خواهند شد و این بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد و لذا اراده ملت ایران در عملیات وعده صادق خود را نشان داد.

حجت الاسلام محسن نوفرستی، امروز جمعه، ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: در عملیات  وعده صادق نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: در مسئله عملیات موشکی به عین الاسد هم آمریکایی‌ها علی‌رغم هشدارهایی که دادند، هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند، امروز هم بعد از عملیات وعده صادق نیز رژیم صهیونیستی اگر می‌توانست کاری انجام می‌داد.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: هر زمان که جلوتر برویم عظمت اسلام را بهتر خواهیم دید و ملت‌ها بیدار خواهند شد و این بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد و لذا اراده ملت ایران در عملیات وعده صادق خود را نشان داد.

وی بیان کرد: با توجه به روز جهانی کارگر و اینکه کار و تلاش یکی از مسائل مهم دین اسلام است لذا هر انسانی اهل کار و تلاش باشد نتیجه آن را می‌بیند و اسلام‌ هرگز تنبلی و بی‌حالی را نمی‌پذیرد.

حجت‌الاسلام نوفرستی ادامه داد: اسلام نه تنها کار و تلاش بلکه بالاتر از آن یعنی جهاد را از انسان انتظار دارد و جهاد، کار و تلاشی است که در راه خداوند و برای مقابله با دشمنان رقم می‌خورد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امسال سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، افزود: نقش کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی بارز است.

وی گفت: ضمن گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری، امیدواریم نسل آینده که نسل انتظار است به گونه‌ای تربیت شوند تا زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) باشند و رسالت ما در این زمینه بسیار سنگین است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان، گفت: سفر رئیس جمهور با وجود گروه‌های تروریستی در این کشور برای ما دستاوردهایی دارد، این حضور در مقابله با تحرکات گروه‌های تروریستی و همچنین در راستای اتحاد و انسجام بین دو کشور نقش موثری دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی