Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا اکرادی روز سه شنبه در نشست با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس افزود: افراد ۱۸ الی ۵۰سال سن کم برخوردار و تحت پوشش بامعرفی کمیته امداد بیمه اجتماعی می‌شوند.

وی اظهار داشت: این افراد از مزایای بازنشستگی، ازکاراقتادگی، مستمری و فوت بازماندگان بهره مند می شوند، باتوجه به جلسه قرارگاه اجتماعی و با دستور فرمانداری فردیس تمامی افراد فاقد بیمه و کم برخوردار و افرادی که در محله های محروم سکونت دارند باکمک ۷۰درصدی دولت بیمه اجتماعی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرادی گفت: کارگزاری فردیس آمادگی دارد که هرتعداد از این افراد به کارگزاری معرفی می شوند را ثبت نام کند ، حق بیمه حداقل ماهی ۵۰هزار تومان و حداکثر ۱۳۳هزار تومان می باشد، ضمنا افرادی که قبلا سابقه بیمه داشتند به هردلیل بیمه آنها قطع شده نیز می‌توانند ادامه سابقه بیمه پردازی شروع کنند.

وی افزود: مددجویان کمیته امداد با بهره مندی از مزایای بیمه اجتماعی و اشتغال می توانند توانمند شوند به دنبال این هستیم که با برخورداری تمامی افراد فاقد پوشش بیمه ای و اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی عدالت اجتماعی را به تمام اقشار جامعه اجرایی کنیم.

 مددجویانی که جزو دهک پایین جامعه به شمار می روند درمان این افراد به صورت رایگان است کمیته امداد به صورت ترویجی جامعه هدف را به بیمه معرفی می کند این صندوق یک پشتوانه دولتی است و یک فرصت ایده آلی برای این افراد تلقی می شود.

دراین نشست کاوه بکان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس هم گفت: کمیته امداد قرار شد لیست تمامی افرادی که شناسایی شده را به صورت پیامک ارسال کنند و افرادی که توان پرداخت  ۳۰درصد الباقی را ندارند از مراکز نیکوکاری و هم افزایی کمیته امداد پرداخت شود.

اکنون بیش از۲ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش بیمه این کارگزاری در شهرستان فردیس هستند.

برچسب‌ها البرز فردیس کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس کمیته امداد امام خمینی البرز فردیس کمیته امداد امام خمینی بیمه اجتماعی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی