Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف اممرسال کرده‌اید.

 

 

 

شهروند خبرنگار لرستان؛

فراهم سازی امکانات رفاهی درخواست اهالی کوهدشت شد + فیلم

شهروند خبرنگار چهارمحال و بختیاری؛

جاری شدن سیل اهالی لردگان را غافلگیر کرد + فیلم

شهروند خبرنگار لرستان؛

نابودی باغهای روستای برکت آباد زیر سایه کم آبی + تصاویر

تصاویری از سوگواری هیئت فداییان حسین در شب های محرم

شهروند خبرنگار خوزستان؛

میدانی در اهواز که برای اهالی این منطقه خطر ساز شده است + فیلم

برگزاری مراسم دهه اول محرم در روستای جغدان + فیلم

شهروند خبرنگار مازندران؛

نمایی از کاروان بیرق کشان عاشورایی در بابل + فیلم

شهروند خبرنگار سیستان و بلوچستان؛

قصه پر غصه معابر خاکی این بار در یکی از خیابان‌های زاهدان + فیلم

نمایی از عزاداری های دهه اول محرم اهالی پیشوا + فیلم

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدهای امروز کمبود امکانات رفاهی جاری شدن سیل کمبود آب شرب سوگواری سالار شهیدان علائم راهنمایی و رانندگی شهروند خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود

ایسنا/تهران رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بیان کرد: طبق قانون حتی در صورت انصراف یکی از نامزدها در دور دوم انتخابات، فرآیند انتخابات با حضور نفر چهارم برگزار می‌شود.

سید محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک (روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) در خصوص برگزاری انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و همه تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در سطح سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه است و همه برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری انتخاباتی بر اساس ۴ مؤلفه ابلاغی مقام معظم رهبری فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص انصراف یکی از نامزدها اظهار کرد: تاکنون هیچ‌ یک از نامزدهای دور دوم انتخابات انصراف خود را به ستاد انتخابات ارائه نداده‌اند و اگر هم چنین اتفاقی رخ بدهد رقابت انتخابات با نفر بعدی (نفر چهارم ) در ۲۱ اسفند با قدرت برگزار می‌شود.

زاهدی در پایان با دعوت نامزدها به تمکین به قانون در ایام تبلیغات تصریح کرد: تبلیغات دور دوم انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و همه نامزدها باید قانون را فصل خطاب خود قرارداده و از پرداختن به حواشی اجتناب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • رخ نمایی فصل بهار در طبیعت روستای چوبر + فیلم
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد