Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ساعات اخیر فیلمی در فضای مجازی دست به دست شده که ظاهرا مربوط به حضور گادوین منشا، مهاجم مس رفسنجان در یک پارتی شبانه است...

حضور گادوین منشا در یکی از پارتی های شبانه دردسرساز شد. ساعاتی قبل در فضای مجازی فیلمی منتشر شده که چند پلنگ و شاخ اینستاگرامی به شکل لایو به اشتراک گذاشته اند و در آن آقای گل لیگ برتر 21 با حالت غیر متعارف دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، این روزها بازار حاشیه برای خارجی های لیگ برتر حسابی داغ شده است. پس از انتشار فیلم کتک کاری فرناندز، هافبک جدید سپاهان هنگام خروج از یک کلوپ شبانه در ترکیه، این بار فیلمی از یک پارتی شبانه در تهران لو رفته که در فضای مجازی این فیلم را به گادوین منشا نسبت داده اند. در فیلم منتشر شده، فردی که شباهت ظاهری بسیار زیادی با گادوین منشا دارد در میانه تصویر حضور دارد و با توجه به مدل مو و کلاهی که بر سر دارد، به نظر می رسد خود گادوین منشا باشد.

نکته جالب هم این است که این فیلم از یک لایو اینستاگرامی استخراج شده و در میانه های همین لایو هم یکی از شرکت کنندگان می پرسد؛ او گادوین منشا است؟ که این سوال با خنده حضار و جواب مثبت آن ها همراه می شود.

پیش از انتشار این فیلم هم، فیلمی از هافبک خارجی سپاهانی ها منتشر شده بود که یک خبرنگار را کتک زده است.

اخبار داغ 

پوگبا نمی خواهد جام جهانی را از دست بدهد؛ او درمان ریسکی را انتخاب می کند؟ هالک قلابی؛ پدیده ای غریب در بی آبرویی، حقارت و خفت تصاویر لو رفته از پیراهن اول تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 خودزنی به شیوه 58 سال قبل؛ وقتی 6 بازیکن تیم ملی حذف شدند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گادوین منشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران

حسن اسماعیلی مدیر غله و خدمات بازرگانی شهرستان دهلران اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روزی انجام می‌دهند.

وی تشریح کرد: ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام کار نظارت بر روند خرید را به صورت حضوری انجام می‌دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز