Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:04:13 GMT

احتمال بروز پیک اصلی و خطرناک کرونا در اواخر مردادماه

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۵۶۵۱

احتمال بروز پیک اصلی و خطرناک کرونا در اواخر مردادماه

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدیان اردی عصر سه شنبه در جلسه وبیناری قرارگاه مدیریت و کنترل کووید ۱۹ و کمیته ایمن سازی دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: بروز پیک اصلی کرونا در اواخر مردادماه احتمال دارد که نیاز است بخش‌ها و نیروهای مورد نیاز در مراکز درمانی به حالت آماده باش درآیند.

وی افزود: رؤسای بیمارستان‌ها و مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان نیز باید جهت مدیریت در مراکز درمانی حضور داشته و بر روند پذیرش بیماران و خودداری از هرگونه ازدحام احتمالی نظارت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به بدهی‌های پرسنل در ماه‌های اخیر بیان کرد: بدهی‌های دارویی دانشگاه و بدهی‌های مربوط به مطالبات پرسنل درمانی در بخش‌های کرونا و مراکز درمانی دانشگاه نیز پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارشی از روند واکسیناسیون، فعالیت مراکز تزریق واکسن و نحوه خدمت رسانی، اقدامات انجام شده جهت ارتقا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با مشارکت سایر نهادها، میزان آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در پذیرش بیماران سرپایی و بستری و نحوه رهگیری و مراقبت تماس یافتگان با بیماران مثبت کووید ۱۹ ارائه دادند.

کد خبر 5554328

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اردبیل ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا واکسن کرونا دانشگاه های علوم پزشکی سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم وقوع سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه سیل کرمان بارش باران مدیریت بحران خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری آمار کرونا ایلام مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • (تصاویر) این عنکبوت بی‌رحم و خطرناک است
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • این عنکبوت بی رحم و خطرناک است(عکس)
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها