Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر همایون شریفی زاده متولد ۱۳۸۴ دانش‌آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی گرگان رتبه چهارم رشته ریاضی را کسب کرد.

شریفی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حمایت پدر و مادر، محیط آرام منزل و پشتکار و تلاش مهم ترین عامل موفقیت من در کنکور ۱۴۰۱ است.

وی افزود: درس خواندن برای کنکور را به طور جدی از اواسط سال یازدهم تحصیلی شروع کرده است و در این سال کلاس‌های دوره دهم و یازدهم را مرور کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی زاده ادامه داد: از تابستان سال قبل درس خواندن را جدی‌تر آغاز کرده و طی تابستان روزانه سه ساعت مفید و در طول دوره دوازدهم تحصیلی، درس خواندن خود را به روزانه ۹ ساعت رسانده ام.

رتبه چهارم کنکور ریاضی اضافه کرد که از هیچ کلاس خصوصی استفاده نکرده و تنها دو کلاس تقویتی به صورت عمومی در کنار سایر دوستانش را تجربه کرده است.

وی استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی تستی را یکی از عوامل مهم موفقیت خود در کنکور معرفی کرد و افزود: تست زدن با برنامه می‌تواند به دانش آموزان کمک کند.

شریفی زاده تصریح کرد: مجازی شدن کلاس‌ها در دوران کرونا برای من و برخی همکلاسی‌هایم یک فرصت بود تا با در اختیار داشتن زمان بیشتر خود را برای کنکور آماده کنیم و در عین حال باعث شدن برخی از همکلاسی‌هایم دچار استرس و سردرگمی شوند و علی رغم توانایی زیاد کنکور موفقی را تجربه نکنند.

کد خبر 5554397

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان کنکور 1401 رتبه برتر کنکور سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم وقوع سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه سیل کرمان بارش باران مدیریت بحران خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری آمار کرونا ایلام شریفی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاسر شریفی روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در گفت و گوی رسانه‌ای اظهار کرد: تا کنون بیش از پنج هزار و ۷۰۰ هکتار از مزارع گندم در این شهرستان برداشت شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲ هزار تن و ۲۳۳ کیلوگرم گندم توسط ۲ مرکز خرید در این شهرستان از کشاورزان خریداری شده است.

شریفی تصریح کرد: ۳۶ دستگاه کمباین در شهرستان فعال شده است و پیش‌بینی می‌شود ۷۰ کمباین تا پایان برداشت وارد شهرستان شود.

شایان ذکر است در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ، در سطح ۱۴ هزار هکتار از مزارع شهرستان خرمشهر گندم کشت شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان نیز پیش بینی کرد: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصول گندم از سطح مزارع استان برداشت و روانه سیلوها شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900640

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • جبران خلاء بهره وری در تغذیه دام با استفاده از خوراک کامل
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است