Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:30:46 GMT

استارت هواداری‌‌ها با ۲۵درصد دریافتی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۵۸۳۳

استارت هواداری‌‌ها با ۲۵درصد دریافتی

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه هوادار با بیست بازیکن فصل پیش رو که سابقه پوشیدن پیراهن هوادار در فصل گذشته را نیز در کارنامه دارند و همچنین تمامی عوامل مجموعه که در فصل گذشته در هوادار فعالیت داشتند، به طور رسمی و صد در صدی تسویه حساب مالی کردند.

هواداری ها در چند روز آینده و پیش از آغاز فصل پیش رو بیست درصد عدد قراردهای خود را دریافت خواهند کردند و در چند روز گذشته نیز پنج درصد عدد قراردادهای خود را در نخستین پرداختی ماهیانه مجموعه و بنا بر سیاست گذاری‌های جدید دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران این تیم تهرانی، پنج درصد عدد قرارداد هواداری‌ها را به طور ماهیانه پرداخت خواهند کرد تا انضباط مالی در این تیم برقرار گردد.

باشگاه هوادار همچنین در روزهای آینده پرداخت طلب بازیکنان و کادر فنی فصل گذشته و جدا شده از مجموعه را در دستور کار قرار می دهد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید

محمدرضا فرزین در جلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است. براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس کل بانک مرکزی افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

دیگر خبرها

  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!