Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، میشل عون رئیس جمهور لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران و لبنان دو کشور دوست با روابطی عمیق و برادرانه هستند.

مجتبی امانی سفیر کشورمان در لبنان با حضور در کاخ ریاست جمهوری لبنان استوار نامه خود را تقدیم میشل عون رئیس جمهور این کشور کرد.

رئیس جمهور لبنان ضمن دریافت استوارنامه سفیر جمهوری اسلامی ایران بر گسترش روابط دو جانبه تاکید کرد و گفت جمهوری اسلامی ایران و لبنان دو کشور دوست با روابطی عمیق و برادرانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجتبی امانی سفیر کشورمان در لبنان نیز اظهار داشت توسعه مناسبات دو جانبه به ویژه در حوزه اقتصادی و با فعال‌تر شدن بخش‌های خصوصی دو کشور از اولویت‌های کشورمان در لبنان است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سفیر ایران در لبنان میشل عون کشورمان در لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است