Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:16:47 GMT

عابدزاده دوباره در لالیگا ۲ اسپانیا(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۵۸۹۱

عابدزاده دوباره در لالیگا ۲ اسپانیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر عابدزاده که در تابستان ۲۰۲۱ از ماریتیمو پرتغال راهی پونفرادینا اسپانیا شد و یک فصل نسبتا خوب در این تیم پشت سر گذاشت، همچنان در تمرینات این تیم حضور دارد و مشغول آماده‌سازی بدنی و فنی خود برای شروع فصل جدید لالیگا ۲ اسپانیا است.

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که فصل گذشته ۳۵ بار در لالیگا ۲ اسپانیا به میدان رفت و ۱۰ کلین‌شیت داشت، گفته می‌شد احتمال دارد راهی باشگاه دیگری شود و حتی فصل آینده در لالیگا ۱ به میدان برود، اما همچنان در تمرینات همین تیم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدزاده که تصمیم گرفت در دو سال منتهی به جام جهانی شرایط بهتری را با جدایی از لیگ برتر پرتغال و حضور در فوتبال اسپانیا تجربه کند، امیدوار است در ماه‌های پیش رو شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد و عملکردش موجب شود دوباره به دروازه تیم ملی برگردد و از سوی دیگر مهره موثری در عرصه باشگاهی باشد.

پونفرادینا ۱۳ روز دیگر در نخستین مسابقه فصل جدید لالیگا ۲ اسپانیا مهمان کارتاگنا خواهد بود که امیر عابدزاده با توجه به حضور در دو بازی تدارکاتی پیش‌فصل، احتمالا همچنان گلر اول تیمش در این دیدار رسمی باشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا ۲ اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ کودکان همچنان در بانک اهداف بمباران‌های غزه

با نگاهی به اخبار جدید از کشته شدگان در تازه ترین بمباران غزه باز هم به اسامی کودکان برمی خوریم.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • حمایت از فلسطین در پایتخت اسپانیا + فیلم
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • فیلم/ کودکان همچنان در بانک اهداف بمباران‌های غزه
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم