Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود ویژه شامگاه سه شنبه در آیین روز خبرنگار اظهار داشت: تقارن هفته خبرنگار با ایام شهادت سید الشهدا (ع) را به فال نیک گرفت و حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از بزرگان علوم ارتباطات درباره ماندگاری مطالب و موضوعات عنوان کرده که با پیشرفت های علمی و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی، رسانه ها عمر مفید و کوتاهی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: اما ماندگاری واقعه عاشورا با وجود گذشت 1400 اینگونه معادلات را بر هم زد و سند ماندگاری این واقعه بزرگ، پیاده روی اربعین است.  

ویژه با بیان اینکه عاشورا به عنوان یک رسانه، تمامی معادلات و تئوری های رسانه ها را برهم زده است، اظهارداشت: اگر حضرت زینب (س) پیام عاشورا را منتقل نمی کرد امروز اثری از عاشورا نبود.

وی خاطر نشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری معظم انقلاب فرمودند که "سیاست تبلیغ و رسانه ای دشمن و فعالترین برنامه های آن مایوس سازی مردم و مدیران از آینده است".

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: استان همدان با تاریخ و پیشینه چند هزار ساله همواره در اطلاع رسانی پیشگام بوده و رسانه های همدان همچون نگینی در غرب کشور می درخشند.

ویژه یادآور شد: کشفیات آثار باستانی و الواح به جا مانده از دوران گذشته موید پیشینه این استان در اطلاع رسانی است، همچنین روزنامه نگاری در همدان از اواخر مشروطیت رشد کرد.

وی بیان کرد: بعد از انقلاب با حضور اصحاب رسانه و افراد توانمند در عرصه اطلاع رسانی، همدان در این زمینه درخشید.

وی گفت: هفته خبرنگار فرصتی برای قدردانی از تلاش خبرنگاران است با این وجود از رسانه ها درخواست می شود همواره دغدغه مندانه در این مسیر با قوت گام بردارند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان گفت: هفته گذشته با وجود سفر پر خیر برکت، رییس جمهوری چندین برنامه فرهنگی و ورزشی برای خبرنگاران برگزار شد.

محمدرضا خوشگفتار افزود: مسابقه کتابخوانی، مسابقات ورزشی، دورهمی فرهنگی، پیاده روی خانوادگی، حضور بر سر مزار شهدا و خبرنگاران و قرائت فاتحه از جمله برنامه های این هفته بوده است.

وی یادآوری کرد: جلسه با وزیر ارشاد و معاون این وزارتخانه و بیان برخی مسایل و دغدغه ها و تلاش آنها به رفع این مشکل از جمله اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته است.

وی خواستار برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان شد و گفت: برگزاری این قبیل جشنواره ها موجب رشد و پویایی رسانه ها می شود.

برچسب‌ها شهر همدان روز خبرنگار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان روز خبرنگار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان شهر همدان روز خبرنگار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان استان همدان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید

مدیرکل انتقال خون قم روز دوشنبه گفت: به همت و تلاش مسئولان با مستقر شدن دستگاه Alinity i در سازمان انتقال خون استان قم، آزمایش‌های غربالگری برای بیماری‌های HIV، هپاتیت B، هپاتیت C و سیفلیس به روش کمی لومینسانس و با کمترین زمان انجام می‌شود.

مهدی پهلوانی افزود: نمونه خون‌های اهدایی پس از انجام آزمایش و مشخص شدن نتایج مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او گفت: دستگاه Alinity i از شرکت Abbott یک سیستم تشخیص پزشکی پیشرفته است که برای استفاده در آزمایشگاه‌های بالینی طراحی شده است.

مدیرکل انتقال خون قم اضافه کرد: این دستگاه بخشی از خانواده وسیع‌تری از سیستم‌های آزمایشگاهی Alinity است و برای افزایش بهره‌وری، ساده‌سازی فرآیند‌ها و بهبود کیفیت نتایج آزمایش‌های پزشکی طراحی شده است.

به گفته پهلوانی، دستگاه Alinity i به خصوص برای آزمایشات ایمونولوژی (سنجش و تجزیه و تحلیل سیستم ایمنی) به کار می‌رود.

مدیرکل انتقال خون قم با اشاره به هزینه ۷۰ میلیارد ریالی خرید این دستگاه، گفت: از ویژگی‌های بارز این دستگاه می‌توان به سرعت بالا، دقت عالی و قابلیت ادغام با سایر سیستم‌های آزمایشگاهی اشاره کرد؛ این دستگاه با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، قادر به انجام طیف وسیعی از آزمایش‌های ایمونولوژیکی است.

پهلوانی مزایای استفاده از دستگاه Alinity i را، کارایی بالا، دقت عالی، انعطاف‌پذیری، ساده‌سازی فرآیند‌ها و کاهش نیاز به فضای فیزیکی برشمرد.

مهدی متقیان سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل پدافند غیرعامل قم در پایان مراسم، به مناسبت روز ملی خلیج فارس خون خود را اهدا کرد.

دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون، نیز سوم اردیبهشت‌ماه جاری با حضور حسن نادری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم در اداره کل انتقال خون این استان به بهره‌برداری رسیده بود.

با استفاده از دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون، جدا از گروه‌بندی اصلی خون، تمام گروه‌های فرعی خون نیز به‌صورت هوشمند و تمام الکترونیک تعیین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد