Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهدی پازوکی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس سامانه هواشناسی، بارش‌ها در استان تا فردا ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس برای مناطق شرقی و جنوب شرق استان بارش باران به همراه رعدوبرق، وزش باد شدید و احتمال تگرگ را شاهد هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان از ارزیابی خسارات سیل به استان تا ۱۰ روز آینده خبر و ادامه داد: با توجه به استمرار بارندگی‌ها در استان، برآورد نهایی خسارات تا ۱۰ روز آینده جمع‌آوری و گزارش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پازوکی بیان داشت: هم اکنون تمام راه‌های اصلی و روستایی استان باز بوده و تردد در تمامی نقاط جریان دارد.

وی با بیان اینکه تمامی مفقودی‌های سیل در استان پیدا شده‌اند، افزود: متاسفانه در جریان سیل ۵ نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه مانسون بارندگی در لرستان خسارات سیل به لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • بارش باران و باز هم آب‌گرفتگی خیابان‌های لرستان‌ + فیلم‌
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی در رومشکان
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند