Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: تمام تلاشمان را برای کسب موفقیت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درخصوص وضعیت تیم ملی پیش از اعزام به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه در کشور ترکیه، عنوان کرد: توقع افکار عمومی و کارشناسان قطعا با عملکرد خوب تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا بالا رفته است اما پرونده رقابت های قهرمانی آسیا برای ما بسته شد و تمام تمرکزمان بعد از چانچئون روی موفقیت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی معطوف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مداح در ادامه عنوان کرد: این رقابت ها به مراتب از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی سخت تر است چرا که کشورهای آفریقایی در این رویداد شرکت می کنند و بازیکنان شاخصی در ترکیبشان دارند. من نمی توانم پیش بینی دقیقی از رقابت ها داشته باشم اما به عنوان سرمربی قول می دهم با تمام توانمان در مسابقات حاضر شویم تا دل مردم کشورمان را شاد کنیم. مطمئنا بازیکنان ما در این رویداد تمام تلاششان را می کنند و کم کاری نخواهند کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پایان اظهار کرد: تیم خوبی داریم و از شرایط راضی هستیم. بازیکنان مداوم در تمرین بودند و بعد از رقابت های آسیایی تمرینات قطع نشد و آن ها در کمپ تمرینی در روسیه شرکت کردند که بار فنی بسیار خوبی داشت. بعد از کمپ روسیه نیز مجددا اردوهای تیم ملی را در خانه تکواندو شروع کردیم و تمام تلاشمان را کردیم با حضور اعضای کادر فنی، دکتر بهرامی نژاد و مسئولان  فدراسیون، تیم بدون دغدغه به هدفی که در سر دارد، برسد.

منبع: دانا

کلیدواژه: بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

بیشتر بخوانید؛ راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.
حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • مرد آمریکایی شرکت کننده در تظاهرات همبستگی با غزه مسلمان شد+ فیلم
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری