Web Analytics Made Easy - Statcounter

مونتسرات پوچه‌دیاز سرمربی سرشناس اسپانیایی هدایت تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را بر عهده گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، تیم سپاهان، برای حضور هرچه بهتر در بازی‌های جام باشگاه آسیا هندبال و همچنین مسابقات لیگ برتر، مونتسرات پوچه‌دیاز مربی سرشناس اسپانیایی را به عنوان سرمربی تیم هندبال بانوان و مدیرفنی تیم‌های پایه هندبال بانوان انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله افتخارات این سرمربی در دوره بازیگری می‌توان به کسب ۱۱ قهرمانی لیگ برتر اسپانیا، ۷ قهرمانی جام پادشاهی اسپانیا، چهار جام قهرمانی مسابقات ای.بی.اف، سه قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا، یک قهرمانی و دو نایب قهرمانی باشگاههای اروپا، یک قهرمانی سوپر جام اروپا اشاره کرد. وی همچنین سابقه کسب برترین بازیکن لیگ اسپانیا را در چند دوره در کارنامه ورزشی خود دارد.

سابقه ۱۹۶ بازی ملی در تیم ملی بزرگسالان اسپانیا، ۲۶ بازی در تیم ملی جوانان اسپانیا، زدن ۷۳۶ گل ملی با تیم ملی بزرگسالان اسپانیا، پنج حضور در مسابقات جهانی، چهار حضور در جام ملت‌های اروپا، کسب عنوان دومین بازیکن برتر دنیا در سال ۲۰۰۴، دو حضور در بازی‌های المپیک (۹۲ بارسلونا و ۲۰۰۴ آتن)، کسب مدال نقره ورزشکار برتر سال اسپانیا از پادشاه اسپانیا از جمله مواردی است که در کارنامه ورزشی سرمربی جدید تیم هندبال بانوان سپاهان به چشم می‌خورد.

مونتسرات پوچه‌دیاز در عرصه مربیگری نیز موفق به سه قهرمانی لیگ برتر اسپانیا، دو قهرمانی جام پادشاهی اسپانیا، چهار قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا و حضور در جام باشگاه‌های اروپا با باشگاه برا برا شده و مربی باشگاه مارورده بوده است.

در حال حاضر مونتسرات پوچه‌دیاز به عنوان مربی هدایت تیم هندبال بانوان ایران را در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا عهده‌دار خواهند بود.

از جمله دیگر سوابق پوچه‌دیاز می‌توان به تدریس دوره هندبال ساحلی، سابقه مدرسی موضوع رهبری و کار تیمی در دانشگاه باسک اسپانیا، تدریس دوره ارشد هندبال و حضور به عنوان مدیر فنی آکادمی‌های هندبال و حضور در کمیته ملی المپیک اسپانیا اشاره کرد.

کد خبر 593347

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم هندبال بانوان سپاهان لیگ برتر هندبال بانوان هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان برگزاری هفته نوزدهم از رقابت های سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، عصر امروز دوشنبه تیم صنعت مس کرمان با کسب یک پیروزی با ارزش سه هفته زودتر از پایان این مسابقات عنوان قهرمانی را بدست آورد.

در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

کد خبر 6092402

دیگر خبرها

  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود