Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در نمای کامپوزیتی یک نمایشگاه مبل در بزرگراه شهید ستاری خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در ساعت ۱۸:۴۱ عصر امروز حادثه حریق در یک ساختمان سه طبقه تجاری - اداری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به همراه تجهیزات و امکانات اطفای حریق به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید ستاری، نرسیده به خیابان خلیل آبادی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به ترافیک عصرگاهی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را از سه مسیر مختلف به محل اعزام کرد، گفت: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه بود که در طبقه همکف آن شعبه یکی از بانک‌ها قرار داشته و در طبقات بالایی آن نیز نمایشگاه مبل واقع شده بود.

آتش از نمای این ساختمان در طبقه دوم آغاز شده و با شعله‌ور شدن به طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود. متاسفانه جنس نمای این ساختمان نیز از نوع کامپوزیت بوده و همین موضوع سبب شده بود تا شعله‌های آتش با سرعت زیادی روی نمای ساختمان گسترش پیدا کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه با حضور به موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر بخش‌های ساختمان جلوگیری شد، اظهارکرد: خوشبختانه برابر گزارش‌های دریافتی آتش خساراتی به شعبه بانک وارد نکرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در مورد نمایشگاه مبل هم خسارت چندانی وارد نشده و تنها شعله‌های آتش با ذوب کردن پنجره‌ها در طبقه دوم به بخش‌های کوچکی از نمایشگاه سرایت کرده بود که بلافاصله نسبت به مهار آتش و جلوگیری از گسترش آن اقدام شد.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: در حال حاضر مراحل پایانی عملیات و انجام لکه‌گیری از سوی آتش‌نشانان در حال انجام است. این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.

وی درباره دود برخاسته از این حریق نیز گفت: جنس کامپوزیت به گونه‌ای است که هنگام حریق دود زیادی از آن ناشی می‌شود. محل قرارگیری این ساختمان در بزرگراه پرتردد ستاری نیز به گونه‌ای بود که حساسیت‌ها نسبت به این حریق را افزایش داد اما خوشبختانه این آتش‌شوری خیلی زود مهار و اطفا شد.

همچنین مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز در این باره به ایسنا گفت: درپی اعلام حریق در یک نمایشگاه مبل در محدوده بزرگراه ستاری به مرکز فوریت های اورژانس ١١۵، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و عوامل اورژانس تا پایان عملیات اطفای حریق در محل مستقر خواهند بود.

تماشاخانه ببینید| زندگی در خانه‌های قفسی هنگ کنگ/ واقعا انسان در این قفس‌ها زندگی می‌کند آنچه باید درباره تیروئید بدانید؛ علائمی که دارید اما باورتان نمی‌شود از تیروئید است/ سهل‌انگاری می‌تواند منجر به مرگ شود (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نمایشگاه مبل آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران