Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرنیا سلمانی با راهیابی به مرحله نیمه نهایی نشان برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ سیزدهمین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی در بلغارستان پیگیری می شود که روز نخست این رقابت ها برای نمایندگان کشورمان به ویژه پرنیا سلمانی تکواندوکار ارزنده استان خوش یمن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی که امروز در وزن منهای ۴۴ کیلوگرم به روی شیاپ چانگ رفته بود ، در دور نخست" کارن آرایجو" از برزیل را در دو راند با نتایج ۶بر ۲ و پنج به صفر از پیش رو برداشت.

ملی پوش نوجوان استان در دیدار دوم خود هم در یک بازی نزدیک " کامینسکا" تکواندوکار لهستانی را از پیش رو برداشت.

سلمانی در این بازی در راند نخست مقابل این تکواندوکار لهستانی به نتیجه تساوی ۷-۷ رسید ، اما در راندهای دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۱۳ به ۳ و ۱۰ به ۷ صاحب برتری شد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورد.

حریف سلمانی در این مرحله " اوکازاکی" تکواندوکار کاربرد ژاپنی بود که این دختر خوش آتیه تیم ملی در دو راند با نتایج ۴ به ۲ و ۱۰ به ۶ صاحب برتری شد و با رسیدن به مرحله نیمه نهایی نشان برنز خود را در این مسابقات قطعی کرد.

پیش از این سوگند شیری دیگر ملی پوش وزن منهای ۴۲ کیلوگرم کشورمان با شکست رقبا نشان برنز خود را قطعی کرده بود.

سلمانی که دو سال قبل هم در رقابت های قهرمانی نونهالان جهان نشان خوشرنگ طلا را کسب کرد ، بدون شک به دنبال یک نشان طلای دیگر این بار در پیکارهای قهرمانی نوجوانان جهان است.

رقابت های تکواندوی قهرمانی نوجوانان دختر جهان در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین نشان برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دوشنبه شب منتظر بازی بارسا-والنسیا بود تا آبی و اناری ها امتیاز از دست بدهند ولی این اتفاق رخ نداد. اگر بارسا متوقف می شد، رئال با پیروزی شنبه برابر کادیز بدون توجه به دیگر نتایج قهرمانی اش مسجل می شد اما حالا رئال باید حریفش را ببرد و منتظر باشد بارسا نیز برابر خیرونا امتیاز از دست بدهد. 

بازی رئال ساعت 17.45 به وقت تهران است و بارسا از ساعت 20 به مصاف خیرونا می رود.

با توجه به در پیش بودن بازی حساس برگشت برابر بایرن در روز چهارشنبه، تردید هایی در مورد برگزاری جشن قهرمانی لالیگا وجود داشت ولی طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی، جشن مفصلی در میدان سیبلس مادرید با حضور هواداران برگزار شود. 

لازم به ذکر است که رئال دو سال پیش نیز شرایط مشابهی داشت و بعد از قطعی شدن قهرمانی و در حالی که چند روز بعد باید در بازی برگشت نیمه نهایی به مصاف سیتی می رفت، جشن قهرمانی گرفت.

دیگر خبرها

  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی