Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال ایران با بیان این‌که ملی‌پوشان جوان ایران در مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا با تیم‌های خوبی بازی خواهند کرد، خطاب به بازیکنان این تیم گفت: انتظار می‌رود با ارائه بازی مناسب و هر آنچه که در توان دارید، شاهد رقابت‌های خوبی باشیم و از اعتبار والیبال ایران دفاع کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی قبل از عزیمت تیم ملی والیبال جوانان به مسابقات جام کنفدراسیون آسیا در محل اسکان این تیم حضور پیدا کرد و دقایقی با ملی‌پوشان به گفت وگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این دیدار، امیرمهدی نفر سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: امکانات خوبی در اردوهای داخلی و برون مرزی در اختیار داشتیم و در اسلوونی بازیکنان تجربه‌های خوبی به دست آوردند و به نمایندگی تیم ملی جوانان از جنابعالی و دیگر مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون والیبال نیز یکی از عوامل مهم موفقیت یک تیم را انسجام و نظم تیمی دانست و افزود: پس از ماه‌ها تمرین به مسابقات جام کنفدراسیون آسیا اعزام می‌شوید و این مسابقات از جهت حیثیت برای ایران در آسیا اهمیت دارد، اما بیش از هرچیز فرصتی برای آمادگی بیشتر تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است. می‌خواهم نگران نتیجه نباشید و تنها توجه‌تان به ارائه بازی خوب باشد.

دکتر محمدرضا داورزنی ادامه داد: با تیم‌های قدرتمندی بازی خواهید کرد و انتظار می‌رود با ارائه بازی مناسب و هر آنچه که در توان دارید شاهد رقابت‌های خوبی باشیم. از اعتبار والیبال ایران دفاع کنید. در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا، تیم ملی زیر ۲۱ سال ایران باید با تیم‌های بزرگسالان آسیا بازی کند در نتیجه باید بیشتر تلاش کنید. اگر بازیکنان از کارهای نمایشی پرهیز کرده و همچون یک تیم هماهنگ برای کسب نتیجه به میدان بروند، موفقیت در دسترس است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش بازیکنان تیم ملی جوانان در اردوها، تصریح کرد: شما این توانایی را دارید که با همدلی و انسجام نتیجه زحمات خود را به دست آورید. در حال حاضر مردم ایران به والیبالیست‌های کشور افتخار می‌کنند و شما پشتوانه نسل فعلی تیم ملی بزرگسالان ایران هستید. به همین دلیل ارائه بازی خوب از سوی شما بسیار اهمیت دارد.

رئیس فدراسیون والبیال در ادامه اظهار داشت: همه یک تیم هستیم و تا اینجای کار، فدراسیون و کادر فنی وظایف خود را با به نحو احسن انجام داده‌اند و از این پس هم همراه شما خواهند بود.

داورزنی در خاتمه ضمن دعای خیر برای تیم ملی جوانان، از زحمات کادر فنی برای آماده‌سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا و مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تقدیر و تشکر کرد.

هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا در گروه مردان از 16 تا 23 مردادماه جاری در تایلند پیگیری خواهد شد و تیم ملی جوانان به عنوان نماینده ایران با مدعیان قاره‌کهن در این رقابت‌ها مسابقه می‌دهد.

تیم ملی والیبال جوانان بعد از این مراسم راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شد تا ساعت 18 و 30 دقیقه عصر تهران را به مقصد تایلند ترک کند.

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات جام کنفدراسیون جام کنفدراسیون آسیا تیم ملی جوانان والیبال ایران ارائه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که خود را برای قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا آماده می‌کند به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند و در نخستین مسابقه خود به مصاف ترکمنستان می رود.

تیم‌های ملی والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.

نشست هماهنگی این مسابقات امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت) به صورت آنلاین برگزار شد و از ایران مسعود یزدان‌پناه به عنوان مسئول برگزاری مسابقات، مرتضی افجه‌ای به عنوان مسئول VIS رقابت‌ها، مهدی احمدی آذر سرپرست تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران و محمد شاهمیری مسئول کمیته داوران آسیای مرکزی در آن شرکت کردند.

همچنین محمد لطیف رئیس منطقه آسیای مرکزی، یعقوب رئیس فدراسیون والیبال پاکستان، نالک‌کا از سری لانکا به عنوان دبیر کاوا و نمایندگانی از تیم‌های شرکت کننده در این نشست حضور داشتند که مسایل فنی مطرح و برنامه مسابقات مشخص شد.

این رقابت‌ها در سالن ۱۰ هزار نفری اسلام‌آباد برگزار می‌شود و برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به وقت محلی قرار زیر است:

شنبه ۲۲ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ ایران – ترکمنستان

ساعت ۱۵:۳۰؛ سری‌لانکا – قرقیزستان

ساعت ۱۸؛ افغانستان – پاکستان

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ قرقیزستان – ترکمنستان

ساعت ۱۵:۳۰؛ سری‌لانکا – پاکستان

ساعت ۱۸؛ ایران – افغانستان

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ سری‌لانکا – افغانستان

ساعت ۱۵:۳۰؛ ایران – قرقیزستان

ساعت ۱۸؛ترکمنستان – پاکستان

روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند.

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ ایران – سری‌لانکا

ساعت ۱۵:۳۰؛ افغانستان – ترکمنستان

ساعت ۱۸؛ قرقیزستان – پاکستان

پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ افغانستان – قرقیزستان

ساعت ۱۵:۳۰؛ ترکمنستان – سری‌لانکا

ساعت ۱۸؛ ایران – پاکستان

جمعه ۲۸ اردیبهشت

ساعت ۱۵؛ دیدار رده‌بندی (تیم سوم جدول – تیم چهارم جدول)

ساعت ۱۷:۳۰؛ دیدار فینال (تیم دوم جدول – تیم اول جدول)

کد خبر 6092260 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران