Web Analytics Made Easy - Statcounter

در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، سیدجلال حسینی بزرگترین غایب ایران بود

مردانی که از ایران در جام جهانی 2018 حضور داشتند، به طور نسبی بهترین مردان فوتبال ایران در آن مقطع بودند اما 2 نکته در آن زمان جزو نقاط ضعف ترکیب تیم ملی محسوب می شد.

به گزارش طرفداری، حذف سیدجلال حسینی در آخرین اردوی تیم ملی ایران عجیب بود، سیدجلال در تمام بازیهای ایران در دور مقدماتی حضور یافته و از بهترین های تیم ملی در آن مقطع بود ضمن این که علی علیپور هم بهترین بازیکن فصل مسابقات لیگ برتر محسوب می شد که هیچکدام از این دو بازیکن در لیست تیم ملی حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی از مردان ثابت تیم ملی فوتبال در دور گذشته جام جهانی بود ولی کی روش ناگهان تصمیم گرفت مدافع پرسپولیس را با خود به جام جهانی نبرد.

برخی از مهم ترین غایبان تیم ملی ایران برای رقابت های جام جهانی 2018 عبارت بودند از:

دروازه بان ها: علیرضا حقیقی، حامد لک مدافعان: سیدجلال حسینی، محمد انصاری، وریا غفوری، سعید آقایی، میلاد فخر الدینی خط میانی: سروش رفیعی، محسن مسلمان، علی قلی زاده، کمال کامیابی نیا، ساسان انصاری خط حمله: علی علیپور، کاوه رضایی، مرتضی تبریزی

اخبار داغ 

شاخ های شکسته اینستاگرامی؛ از هالک تقلبی تا همسر کانادایی سیدورف! ستاره فضای مجازی از سوی ریکاردو ساپینتو هم کنار گذاشته شد! شهادت فلورنتینو پرز ضد ساندرو راسل در پرونده انتقال نیمار به بارسلونا هیچ باشگاهی به جذب کریستیانو رونالدو علاقه ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیدجلال حسینی جام جهانی 2018 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر دفاع سابق انگلیس گفت که این کشور با تهدیدهای مختلف از سوی دشمنان خود مواجهه است.

«بن والاس» وزیر دفاع سابق انگلیس مدعی شد که این کشور با اشکال خاصی از جنگ غیرمتعارف از سوی دشمنانش روبرو است.

به ادعای وزیر دفاع سابق انگلیس، سرقت های برخط تحت حمایت مسکو که افراد مسن را هدف قرار می دهد، ازجمله این موارد است.

این سیاست مدار محافظه کار انگلیسی، که در اوت گذشته از سمت خود استعفا داد، روز چهارشنبه به اسکای نیوز گفت که جهان امروز، جنگ های قرن گذشته را برای او یادآور می شود.

والاس گفت که وضعیت کنونی دنیا، مشابه دهه ۱۹۳۰ است، با این تفاوت که اکنون دنیا با چالش تروریسم و جنگ غیرمتعارف روبروست.

وی کمپین‌های اطلاعاتی دشمنان با هدف ایجاد تفرقه، غارت، جاسوسی و ایجاد تنش در جامعه از فضای مجازی را از نمونه های جنگ غیر متعارف عنوان کرد.

والاس بزرگترین تهدید کنونی برای انگلیس را روسیه دانست.

کد خبر 6088045

دیگر خبرها

  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی را مسدود کرد
  • دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است