Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@17:15:09 GMT

یک کشته و شش زخمی در حادثه تیراندازی پایتخت آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۶۴۶۱

یک کشته و شش زخمی در حادثه تیراندازی پایتخت آمریکا

پلیس شهر واشنگتن آمریکا از حادثه تیراندازی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که در این حادثه یک نفر کشته و شش نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از ای بی سی، پلیس شهر واشنگتن از حادثه تیراندازی در شمال شرق این شهر خبر داد که در این حادثه یک نفر کشته و شش نفر نیز زخمی شدند.

رابرت کانتی، رئیس اداره پلیس متروپولیتن، به خبرنگاران گفت: به نظر می‌رسد که گروه زیادی از مردم در منطقه حضور داشته‌اند که صدای شلیک گلوله‌ها به گوش رسید ولی هنوز انگیزه تیراندازی مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس گفت هنوز مشخص نیست که آیا قربانیان یکدیگر را می‌شناختند یا این تیراندازی با حوادث دیگری در شهر مرتبط است یا خیر. کانتی گفت که سلاح‌های گرم غیرقانونی در دست افرادی است که نباید آنها را داشته باشند چون موجب می‌شود اختلاف بین افراد با سلاح گرم حل شود.

کونتی در سخنانی به نقل از مقامات پلیس شهر واشنگتن گفت این حادثه تیراندازی اولین نوع خود در سال ۲۰۲۲ است ولی این مسئله باید بررسی شود که چرا چنین حوادثی رخ می‌دهد. این واقعیت غم انگیز است که مردم بدون دلیل در خیابان‌های شهر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت خشونت مسلحانه ایالات متحده آمریکا مشرق تیراندازی در آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت حادثه تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز شنبه دولت کنیا اعلام کرد، نایروبی، پایتخت کنیا، با ۳۲ کشته و نزدیک به ۱۷ هزار خانوار آواره، در شرایط بحرانی قرار دارد.

کنیا و همسایگانش در آفریقای شرقی در هفته های اخیر، بر اثر باران شدیدتر از حد معمول در اثر ال‌نینو وضعیت وخیمی داشته‌اند.

آیزاک مواورا، سخنگوی دولت کنیاگفت که سیل‌های ناگهانی جاده‌ها و محله‌ها را زیر آب برده و منجر به آواره شدن بیش از ۱۳۰هزار نفر در ۲۴ هزارخانوار شده است که بسیاری از آنها در نایروبی پایتخت هستند.

وی با بیان اینکه ۲۹ کنیایی مجروح و ۱۹ نفر ناپدید شده اند، گفت: در ۱۲ ساعت گذشته مجموع افرادی که جان خود را از دست داده‌اند به ۷۶ نفر رسیده است.

مواورا گفت: پیش بینی می‌شود در ۲۴ ساعت آینده طغیان انبوهی در پایین دست وجود داشته باشد.
خطیبو کاپارا، یکی از ساکنان محله جنگوانی دارالسلام، گفت: اینجا وضعیت واقعا ترسناک است.

این مرد ۳۵ ساله گفت: من و بسیاری از مردم همه اموال خود را از دست داده‌ایم، خانه‌هایمان در محاصره آب قرار گرفته است.

سیل ویرانگر بخش‌های وسیعی از نایروبی و پایتخت کنیا را در بر گرفته است. برخی جاده‌های اصلی بسته و بسیاری از مناطق زیر آب رفته است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری در سراسر این کشور را متوقف کرده است.

کد خبر 847837 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سيل کنیا حوادث جهان

دیگر خبرها

  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)