Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به تعیین تکلیف کالاهای متروکه حسب دستور رئیس قوه قضاییه گفت: کالا کانتینری و متروکه مربوط به سال ۸۸ تا ۹۹ در مدت ۱۰ روز پس از انجام تشریفات تعیین تکلیف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، علی جمادی عصر امروز در بررسی انبارهای اموال تملیکی بوشهر با اشاره به آغاز روند اجرا مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه از تشکیل کمیته رسیدگی اجرا این مصوبات خبر داد و اظهار داشت: بر اساس دستورات رئیس قوه قضایی تعیین تکلیف 30 کانتینر و سایر کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرک بوشهر در دستور کار قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل جلسه در بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در این نشست در خصوص تعداد 30 کانتینر بلاتکلیف که افزون بر 12 سال از زمان نگهداری آن می‌گذرد مشخصات مربوط به  این کانیتنرها و مالکان کالاها و اطلاعات مربوط به تضمین دهندگان مشخص و تأکید شد با ارائه گزارش نهایی در خصوص کالاهای موجود در کانتینرها تا پس از رسیدگی قضایی تعیین تکلیف شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: پس از بررسی کالاهای بلا صاحب یا رها شده مقرر شد پس از رسیدگی و صدور دستورات قضایی این کالاها به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تحویل داده شود.

جمادی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی مقرر شد کالاهای کانتینری و متروکه مربوط به سال 88 تا 99 با هماهنگی با اداره بنادر و دریانوردی و گمرک و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در مدت 10 روز نسبت به انجام تشریفات اقدام و کالاهای مربوطه به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شود.

تعیین تکلیف 976 خودروی لوکس در جلسه سران قوا/ خودروها در هوای شرجی متروکه شده‌اند + فیلمبازدید 3 ساعته رئیس قوه قضاییه از بنادر و گمرکات هرمزگان / دستور تشدید و تقویت سازوکارهای نظارتی برای مقابله با قاچاق کالا + فیلمانتقاد رئیس قوه قضائیه از بلاتکلیفی 20 ساله 30 کانتینر کالا در بوشهر/ اژه‌ای پلمپ کانتینر‌ها را شکست + فیلم

وی تصریح کرد دستورات رئیس قوه قضاییه بلافاصله پس از اتمام سفر در دستور کار ویژه دادگستری استان بوشهر قرار گرفت به لطف خداوند متعال همه مصوبات به نحو احسن و با قید فوریت اجرایی و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/190/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه اموال تملیکی تعیین تکلیف استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس