Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از ساری، عصر امروز در سی و هشتمین جلسه در دومین سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی مرکز مازندران اعضای هیات رئیسه پارلمان شهری انتخاب شدند.

انتخابات اعضای هیات رئیسه شورای شهر ساری که با حضور مرتضی بابایی لولتی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری مرکز مازندران، ۹ عضو پارلمان شهری و رسانه‌های فعال مرکز استان برگزار شد؛ پرویز شعبانی با ۶ رای برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سیدحسین یوسفی که تنها کاندیدای نایب رئیسی شورای شهر ساری برای دومین سال بود ۶ رای اعضای شورای اسلامی مرکز مازندران او را به این جایگاه رساند.

البته انتخاب منشی اول و دوم دو کاندیدا داشت که سید حسن احمدی با ۹ رای منشی اول، سید افشین راسخ با ۸ رای منشی دوم، در دومین سال از فعالیت ششمین دوره انتخابات هیات رئیسه را به نام خود ثبت کردند.

در انتخابات هیات رئیسه پارلمان شهری مرکز مازندران شهرام ایرجی به عنوان سخنگو تنها کاندیدا بود که با ۸ رای اعضای شورای ۹ نفره ساری این جایگاه را به نام او ثبت شد.

 

*سناریوی استیضاح شهردار ساری

در سی و هشتیمن جلسه شورای شهر طرح استیضاح شهردار ساری(جواد طالبی) مطرح شد؛ رئیس شورای شهر پیشنهاد کرد این طرح به صورت دوفوریتی در جلسه‌ای فوق‌العاده بررسی شود.

همچنین با اکثریت آرا مقرر شد تا در روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ماه امسال ساعت ۱۱ شهردار ساری برای دومین بار استیضاح شود.

سناریوی استیضاح شهردار ساری در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی مرکز مازندران هم مطرح شد و ذوالفقار شریفی ۱۲ سوال را به رئیس شورا تقدیم کرد؛ جواد طالبی روز پنج شنبه ۱۳ مرداد ماه برای پاسخگویی به پارلمان شهری می‌رود.

سبحان بخشی، سید رحمان میرشجاعی، ذوافقار شریفی سه عضو استیضاح کننده شهردار ساری هستند.

در انتخابات هیات رئیسه دومین سال از فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری پرویز شعبانی، سبحان بخشی و سید رحمان میرشجاعی کاندیدای ریاست شورا بودند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۶/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر استیضاح شهردار شهرداری ساری استان مازندران استیضاح شهردار ساری مرکز مازندران شورای اسلامی پارلمان شهری هیات رئیسه شورای شهر دومین سال شهر ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند