Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس سروری بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد، اظهار کرد: مراسم و مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی در استان کرمانشاه همواره برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی با وجود کمبودها و کاستی‌های با همراهی‌های دلسوزانه مسئولین و کارکنان دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه مردمی این نظام موجب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف شده و امروزه دشمنان انقلاب اسلامی با توان در حوزه جنگ نرم و رسانه علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

گفتنی است، همچنین در این جلسه تعدادی از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص فعالیت‌های شورا و مسائل فرهنگی استان کرمانشاه پرداختند.

کد خبر 5554531

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه عباس سروری تهاجم فرهنگی سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا وقوع سیلاب کرمانشاه سیل کرمان بارش باران خطبه های نماز جمعه مدیریت بحران آمار کرونا مراسم عزاداری ایلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش جماران؛ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه  کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است