Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:48:49 GMT

ضرورت راه اندازی مهدکودک قرآنی در اردستان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۶۵۷۱

ضرورت راه اندازی مهدکودک قرآنی در اردستان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا شامگاه سه‌شنبه در نشست مدیران و اعضای حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در فرمانداری برنامه ریزی کردیم بحث دیدار با اقشار مختلف جامعه است، جلسه با طلاب نیز از این سلسله جلسات بوده و ما شنونده مشکلات و برنامه‌های طلاب خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از کارهای بنیادی و موضوعاتی که در شهرستان باید بر روی آن کار شود ایجاد مهدکودک قرآنی است، ما به این مهد قرآنی نیاز داریم و باید زیرساخت‌های آن فراهم شود، خانواده‌ها دوست دارند فرزندانشان مؤمن و متدین باشد.

فرماندار اردستان یادآور شد: حوزه علمیه نیروهای متخصص کودک و نوجوان را دارد و خوب است که نسبت به ایجاد یک مهدکودک قرآنی در شهرستان اقدام کند.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: هیئت دانش آموزی در شهرستان اردستان ضعیف است، لازم است که این هیئت در شهرستان تشکیل شود و جوانان و نوجوانان محور کار باشد همچنین روحانیون نیز حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: با همکاری اداره ارشاد شهرستان، صندوق حمایت از کارهای فرهنگی را در شهرستان راه اندازی خواهیم کرد، طرح‌های فرهنگی که ارائه می‌شود باید اجرایی شود.

فرماندار اردستان تصریح کرد: از مهمترین دغدغه‌های ما در بحث رسانه است، نباید رسانه شهرستان فقط به چند کانال تلگرامی محدود شود، این جایگاه شهرستان نیست و در حد ملی و تخصصی باید در خصوص رسانه شهرستان عمل کنیم.

احمدی طبا تاکید کرد: راه اندازی فروشگاه عفاف و حجاب در این شهرستان ضروری است، در این خصوص تصمیم‌هایی گرفته شده و این نوید را می‌دهیم که در آینده‌ای نزدیک راه اندازی شود و به مردم ارائه خدمات کند.

کد خبر 5554512

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اردستان طلبه حوزه علمیه سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا وقوع سیلاب کرمانشاه سیل کرمان بارش باران خطبه های نماز جمعه مدیریت بحران آمار کرونا مراسم عزاداری ایلام راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • ضرورت جهش نوین نشریات دانشجویی در جهت حل مساله دانشگاه‌ها
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران