Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@11:44:28 GMT

سرپرست جدید روابط عمومی هلال احمر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۶۵۹۷

سرپرست جدید روابط عمومی هلال احمر منصوب شد

رئیس جمعیت هلال احمر «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» را منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، طی حکمی، اشکان موسوی را به عنوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب کرد. پیش از این و از همان روز‌های نخست فعالیت کولیوند به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر مجتبی کشاورز این مسئولیت را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم رئیس جمعیت هلال احمر آمده است:

نظر به تعهد، توانایی‌ها و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب می‌شوید.

روابط عمومی به عنوان چشم و چراغ سازمان وظیفه اطلاع‌رسانی تبلیغات، انتقال نظریات، پیشنهادات و انتقادات مردم و مسئولین را برعهده دارد؛ بنابراین انتظار دارم با طراحی و برنامه‌ریزی برای تدوین و اجرای «نظام جامع ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون سازمان» و «نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات»، اهداف و مأموریت‌های مشروحه ذیل را به نحو مطلوبی محقق کنید:

۱- برقراری ارتباط با گروه‌های مختلف اجتماعی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای افزایش جلب اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی هلال احمر

۲- اطلاع رسانی و روشنگری به منظور ایجاد و تقویت ارتباط و هماهنگی بین جمعیت هلال احمر و رسانه ملی و گروه‌های اجتماعی مؤثر بر کارآمدی و اثربخشی جمعیت

۳- ایجاد همدلی، تقویت و تفاهمات، اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسته برای اعتمادسازی و افزایش سرمایه انسانی جمعیت هلال احمر

۴- ارائه چهره‌ای مثبت و موجه از جمعیت هلال احمر با پاسخگویی به نیاز‌های اطلاعاتی جامعه

۵- اتخاذ شیوه‌های مناسب برای ارتقا کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی

۶- توسعه روابط عمومی الکترونیک با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و تسریع در امر اطلاع‌رسانی و ارتقا جایگاه پاسخگویی جمعیت هلال احمر

۷- ساماندهی نمایندگی‌های روابط عمومی در حوزه‌ها با اهتمام به امر چابک سازی و ایجاد هماهنگی در عملکرد اطلاع رسانی و تبلیغات

۸- گسترش و تبیین رویکرد تحلیل گرا در روابط عمومی مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری و فرهنگی جامعه

۹- اهتمام بزرگداشت مناسبت‌های دینی و ملی در جمعیت هلال احمر به منظور پاسداشت شأن ارزشی و انقلابی سازمان

۱۰- همکاری و تعامل مناسب و مطلوب با رسانه‌های مکتوب و سایت‌های خبری

امید است با استعانت از خداوند متعال در راستای رسیدن به اهداف ماندگار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گام‌های اساسی برداشته و با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیرحسین کولیوند اشکان موسوی هلال احمر مجتبی کشاورز جمعیت هلال احمر اطلاع رسانی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.

در متن پیام کولیوند خطاب به «احمد ادریس» دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 6093845

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست