Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه دقایقی پیش بدلیل رعد و برق شدید، یک دستگاه ترانس T3 ایستگاه فوق توزیع سرپَری دهدشت و بریکر 5082 ، فیدر قلعه رییسی دچار مشکل شده و وضعیت تامین بار سه فیدر 5082،5092 و 5102 از ایستگاه سرپری با قطعی برق مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از ایستگاه فوق توزیع سرپری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه به رسانه ها افزود؛ بدلیل این حادثه غیرمترقبه و شدت بالای صاعقه،  برق بخشی از شهرستان لنده و بخش های قلعه رئیسی و دیشموک بعلاوه روستاهای حاشیه ای هم اکنون قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه تا زمان برقراری تامین برق پایدار،  مشترکین برق سعه صدر لازم را داشته باشند، اظهارداشت: شرایط برقراری برق پایدار به این مناطق در حال بررسی و امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن این مناطق از نعمت برق پایدار برخوردار شوند. 

معتمدی زاده گفت: هم اکنون تیم های عملیاتی و اتفاقاتی از شهرستان کهگیلویه در حال تلاش برای تامین برق پایدار بوده که در صورت نیاز از سایر شهرستان های مجاور جهت کمک به این تیم ها نیز تیم های دیگری به منطقه اعزام خواهیم کرد.

وی از مشترکین برق در مناطق عنوان شده مُصرانه خواست تا تامین برق پایدار دوباره به این مناطق صبوری به خرج دهند.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قطع برق برق پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد