Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علیرضا سید شاکری رتبه پنجم گروه زبان‌های خارجی کنکور سراسری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: رشته اصلی من رشته ریاضی هست و دوست دارم در رشته کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف ادامه تحصیل دهم.
وی با ذکر توصیه‌ای به داوطلبان کنکور سال آینده گفت: داوطلبان خیلی به کلاس‌های کنکور متکی نباشند و استرس را از خودشان دور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدشاکری ادامه داد: پدر و مادرم بسیار به من کمک کردند، تمام کتاب‌های موردنیازم را تهیه کردند و در زمانی که از نظر روحی افت می‌کردم و ناامید می‌شدم در کنارم بودند و محیط پر از آرامشی را برایم مهیا کردند.
وی درباره تغییرات جدید کنکور از سال آینده گفت: به نظرم اینکه کنکور دو بار در سال برگزار می‌شود خیلی خوب است زیرا ممکن است در یک آزمون شرایط روحی فرد مساعد نباشد اما با برگزاری دوباره آزمون شانس داوطلبان برای قبولی بیشتر می‌شود، حذف دروس عمومی هم مشکلی ایجاد نمی‌کند چرا که این دروس ضرایب پایینی دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پرونده نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ امروز با برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برای بیش از  ۷ هزار داوطلب قمی بسته شد.

نماینده سازمان سنجش در قم گفت: در کنکور امسال ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از این استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم
  • روز دوم نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد؛ این رشته کمترین داوطلب را دارد
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه