Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@08:03:07 GMT

استوری جدید اینستاگرام سام درخشانی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۶۸۵۹

سام درخشانی یکی از بازیگران محبوب ایرانی است. سام درخشانی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. همسر سام درخشانی عسل امیر پور می باشد. و در ادامه عکسی از سام درخشانی مشاهده می نمایید.

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی  (زادهٔ ۳۱ تیر ۱۳۵۴ تهران) مجری، بازیگر سینما، و تلویزیون ایران است.

عکس خندان سام درخشانی و خانم جانش زندگینامه سام درخشانی

سام درخشانی  دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. او مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود.

عکس جدید از دختر مو بور سام درخشانی ازدواج سام درخشانی

مادر سام درخشانی هنرمند پرطرفدار کشورمان در یک مصاحبه از آرزویش برای ازدواج پسرش سام صحبت کرده بود و این خواسته بالاخره در مهرماه سال 94 به ثمر نشست. سام درخشانی 26 خرداد ماه سال 1394 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و عسل امیرپور همسر آقای بازیگر است.

مراسم عقد سام درخشانی و عشقش+عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سام درخشانی سام درخشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)

عصر ایران _ مجید قناد به تازگی در یک مصاحبه گفته است که در اوایل دهه شصت حتی دست زدن کودکان در صدا و سیما هم سانسور می‌شد. او گفته مجبور شده‌اند 7 قسمت را دوباره فیلمبرداری کنند تا بچه‌ها تک انگشتی دست بزنند!

گزارش را اینجا ببینید

فرناز رهنما هم در مصاحبه دیگری گفته مجبور شده‌اند سکانس‌هایی را دوبار فیلمبرداری کنند تا او این بار نام همسرش را بدون کلمه «جان» صدا بزند. در این گزارش نگاهی کرده‌ایم به سانسورهای عجیب و غریب در صدا و سیما.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده! تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما

دیگر خبرها

  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)