Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@18:42:32 GMT

دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۶۸۷۱

سارقی که 10 فقره سابقه گوشی قاپی دارد 40 روز بعد از آزادی از زندان برای یازدهمین بار دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش خراسان، ماموران گشت کلانتری رسالت مشهد، هنگام اجرای طرح های مبارزه با جرم، به جوان موتورسواری در خیابان رسالت 29 مشکوک شدند که در گوشه ای ایستاده بود و رهگذران را زیرنظر داشت اما در همین هنگام جوان 27 ساله دیگری نیز مقابل دیدگان نیروهای گشت نامحسوس قرار گرفت که او هم با اشاره جوان موتورسوار در کمین رهگذران و عابران پیاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ماموران انتظامی یقین داشتند هر دو جوان از دزدان سابقه دار گوشی قاپ هستند بلافاصله موتورسوار مذکور حرکت کرد ولی جوان 27 ساله پیاده، متوجه پلیس شد و پا به فرار گذاشت. گزارش خراسان حاکی است، او برای فرار از چنگ قانون به داخل کوچه های فرعی گریخت و در همین حال نیز تعدادی گوشی تلفن همراه را روی سنگفرش های خیابان پرت کرد ولی ماموران در تاریکی شب به تعقیب او پرداختند.

در حالی که برخی شهروندان به جمع آوری گوشی های تلفن مشغول شده بودند، متهم هنگام فرار با یک دستگاه خودروی عبوری برخورد کرد اما باز هم از زمین بلند شد و به فرار خود ادامه داد تا این که بالاخره ماموران گشت با استفاده از افشانه فلفل او را دستگیر و به کلانتری هدایت کردند.

این جوان 27 ساله که با دستور سرگرد روح ا... لطفی (رئیس کلانتری رسالت) مورد بازجویی قرار گرفته بود به 5 فقره گوشی قاپی در ساعات قبل از دستگیری اعتراف کرد و گفت: گوشی های سرقتی همان هایی بود که هنگام فرار به داخل خیابان پرت کرده است.

بنابراین گزارش، در ادامه بازجویی های تخصصی که زیر نظر ستوان قرایی (رئیس دایره تجسس کلانتری رسالت) صورت گرفت، مشخص شد که متهم «قاسم – ح» نام دارد و در چند سال قبل نیز هنگام گوشی قاپی با شلیک گلوله در حوزه کلانتری شهید هاشمی نژاد مجروح و دستگیر شده است.

این متهم که 10 فقره سابقه گوشی قاپی دارد ضمن معرفی موتورسوار فراری به پلیس، در ادامه اعترافاتش افزود: گوشی های سرقتی را به دو مالخر در شهرک شهید رجایی می فروشد و حدود 40 روز قبل نیز از زندان آزاد شده است.

با صدور دستوری از سوی قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) متهم این پرونده در حالی روانه زندان شد که تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم دستگیری گوشی قاپ سارق محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم گوشی قاپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه معلم نقش هدایتگری در جامعه را بر عهده دارد و رسالت او هم ردیف رسالت انبیاالهی است، افزود: معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند.
وی در ادامه با تبریک روز بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، افزود: بسیجیان همواره در مسیر ارزشمند خدمت به مردم سربلند و ثابت قدم باشند.
خطیب جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت دانشجویان دانشگاههای آمریکا و اروپا از مردم بی دفاع غزه اشاره کردو گفت: این موضوع بیانگر نزدیک شدن نابودی و افول استکبار و آزادی قدس شریف است
وی در پایان تاکید کرد: از دیدگاه اسلام، بزرگترین کار، خدمت به جامعه و فقرا و تلاش برای توسعه و آبادانی است، همان کاری که دولت اکنون در دستور کار قرار داده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه