Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ورزشکاران خراسان جنوبی با درخشش در رشته های مختلف خبرهای خوبی را به جامعه ورزش و مردم رساندند که مهمترین این اخبار را در ادامه می خوانیم.

جوان خوش قامت بسکتبالیست خراسان‌جنوبی در اردو تدارکاتی تیم ملی جوانان ایران اعزامی به کشور ترکیه هنرنمایی می‌کند.

 پوریا ایوبی در سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۲ ایران در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی داد و امیدوار به قرار گرفتن در لیست مسافران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوهای اماده‌سازی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۲ ایران پس از برپایی سه دوره استعدادیابی با حضور ۱۱۰ بسکتبالیست مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی بسکتبال جوانان از اواخر اردیبهشت ماه و به میزبانی تهران انجام شد.

۳۲ ورزشکار برتر این اردوهای استعدادیابی برای حضور در نخستین اردوی آماده سازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند و پس از پایان ارد‌و ۲۲ ورزشکار جواز حضور در سومین اردوی آماده سازی این تیم را کسب کردند.

 مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان آسیا از ۳۰ مرداد تا ششم شهریورماه امسال به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می‌شود و ۱۵ مردادماه جاری نیز اعضای تیم ملی به منظور آمادگی و انجام چند بازی تدارکاتی به اردوی برون‌ مرزی ترکیه می‌رود.

گفتنی است، تیم ملی بسکتبال جوانان ایران پیش از این سه بار در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است و در صورت موفقیت در رقابت‌های پیش رو علاوه بر کسب چهارمین قهرمانی در این مسابقات، برای ششمین بار موفق به حضور در مسابقات بسکتبال جوانان جهان (زیر ۱۹ سال) خواهد شد.

ذابحی بر سکوی قهرمانی مسابقات شطرنج کشور

در دومین دوره مسابقات شطرنج کشوری رپید ریتد آزاد جام سرزمین ایزد بجستان ورزشکار خراسان‌جنوبی خوش درخشید.

مرضیه ذابحی دانشجوی دانشگاه بیرجند با کسب نشان طلای این ماراتن ملی بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد.

در این دوره از مسابقات ۱۰۶ شطرنج‌باز برتر از کشور افغانستان و ۲۰ شهرستان از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، اصفهان و سمنان به روش سوئیسی در ۹ دور در شهرستان بجستان به رقابت پرداختند.

 سکونشینی کاراته‌کای‌ خراسان‌جنوبی

در مسابقات‌ قهرمانی کاراته‌ پسران زیر ۲۱ سال کشور انتخابی تیم ملی ورزشکار خراسان‌جنوبی مدال خوش رنگی را به ارمغان آورد.

در رشته کومیته وزن منفی ۵۵ کیلوگرم این رویداد ورزش ملی رده.های سنی پایه کشور مسلم غلامعلی زاده از خراسان جنوبی با گردن‌آویز برنز در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت، محمد گودرزیان از  لرستان و محمدرضا سواری اصفهان رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.

مسابقات‌ قهرمانی کاراته‌ پسران زیر ۲۱ سال کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی استان گلستان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس برگزار شد.

انتهای‌پیام/69014

منبع: فارس

کلیدواژه: اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران غلامعلی زاده تیم ملی بسکتبال جوانان مسابقات قهرمانی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی

ایسنا/قزوین یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان خانه بسکتبال استان قزوین که بهمن‌ سال گذشته دچار سانحه رانندگی شده بود، درگذشت.

به گزارش ایسنا،«محمدامین کاظمی» و «امیرمحمد اردکانی» ورزشکارانی بودند که پیش از این به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه،‌ امروز، هشتم اردیبهشت خبر درگذشت «رهام یزدی» سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای نوجوان یک تیم بسکتبال که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که چهار بسکتبالیست درحالی‌که به‌دلیل خرابی خودرو در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶، دچار حادثه شدند.

خوشبختانه «طاها فلاح»، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شده و بهبود پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا درگذشت این بسکتبالیست نوجوان را به خانواده وی، جامعه ورزش و خانواده بسکتبال تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری